
Using Graphic Novels in the Science, Technology, Engineering, and Mathematics (STEM) Classroom
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 17.99
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 888 Ft off)
- Kedvezményes ár 7 990 Ft (7 610 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
8 878 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Bloomsbury Academic
- Megjelenés dátuma 2023. november 30.
- Kötetek száma Paperback
- ISBN 9781350279186
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem168 oldal
- Méret 232x154x10 mm
- Súly 280 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 5 bw illus. 524
Kategóriák
Hosszú leírás:
This book provides everything STEM teachers need to use graphic novels in order to engage students, explain difficult concepts, and enrich learning. Drawing upon the latest educational research and over 60 years of combined teaching experience, the authors describe the multimodal affordances and constraints of each element of the STEM curriculum. Useful for new and seasoned teachers alike, the chapters provide practical guidance for teaching with graphic novels, with a section each for Science, Technology, Engineering, and Mathematics. An appendix provides nearly 100 short reviews of graphic novels arranged by topic, such as cryptography, evolution, computer coding, skyscraper design, nuclear physics, auto repair, meteorology, and human physiology, allowing the teacher to find multiple graphic novels to enhance almost any unit. These include graphic novel biographies of Stephen Hawking, Jane Goodall, Alan Turing, Rosalind Franklin, as well as popular titles such as T-Minus by Jim Ottaviani, Brooke Gladstone's The Influencing Machine, Theodoris Andropoulos's Who Killed Professor X, and Gene Yang's Secret Coders series.
TöbbTartalomjegyzék:
List of Figures
Foreword, Jay Hosler
Acknowledgements
1. What Research Tells us about Teaching Science, Technology, Engineering, and Mathematics with Graphic Novels
2. Teaching Life Science and Earth Science with Graphic Novels
3. Teaching Physical Science with Graphic Novels
4. Teaching Technology with Graphic Novels
5. Using Graphic Novels to Teach Engineering
6. Teaching Mathematics with Graphic Novels
7. Unanswered Questions and Concluding Thoughts
Appendix: List of STEM Graphic Novels
References
Notes
Index