
Understanding Schematic Learning at Two
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 130.00
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 13 159 Ft off)
- Kedvezményes ár 52 634 Ft (50 128 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
65 793 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Bloomsbury Academic
- Megjelenés dátuma 2017. március 23.
- Kötetek száma Hardback
- ISBN 9781474257541
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem208 oldal
- Méret 234x156 mm
- Súly 459 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 30 bw illus 0
Kategóriák
Hosszú leírás:
Providing a deeper understanding of how two-year-old children learn, Understanding Schematic Learning at Two highlights how a schematic pedagogy can be used to recognise and support two-year-old children's thinking and understanding of the world around them. Over a 16-week period four children's individual experiences and stories are constructed, providing detailed written and photographic evidence of the unfolding schematic learning journeys of each. Following the children from nursery setting to their home environments, readers gain a greater understanding of how, even at such a young age, children are intrinsically motivated to select resources from the environment to support their schematic pursuits. The book focuses on the importance of an appropriate environment and informed pedagogy to support two-year-old children's schematic explorations and the significant role adults play in developing these.
Beginning by highlighting the important links between learning opportunities, environment and the role of the adults, Brierley and Nutbrown briefly trace the origins of schema and provide an overview of some definitions and characteristics of schemas. This leads to an exploration of how the early years landscape has been influenced through a research, practice and government policy initiatives, concluding that future focus must foreground how children learn. Understanding Schematic Learning at Two highlights how recognising and valuing young children's schemas can provide their supportive adults with the opportunity and ability to acknowledge two-year-old children's capability to actively construct and develop an understanding of the world they live in.
Tartalomjegyzék:
List of Figures
About the Authors
Acknowledgements
Introduction
Part I: The Early Years: Research, Policy and Theory
1. Young Children as Actors in Their Own Learning
2. Schema Theory
3. Early Years Policies and Early Childhood Pedagogies
4. The Cultural Nuances of Families' Lives
Part II: The Stories of Four Young Children's Schematic Explorations within Their Lived Experiences
5. Containing and Dynamic Vertical Trajectory Schema: Abby's Story
6. Dynamic Back and Forth, Containing and Enveloping Schemas: Hannah's Story
7. Containing, Enveloping and Transporting Schemas: Emily's Story
8. Going Around and Through a Boundary Schema: George's Story
Concluding Thoughts
References
Author Index
Subject Index