
Understanding International Art Markets and Management
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 71.99
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 7 287 Ft off)
- Kedvezményes ár 29 147 Ft (27 759 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
36 434 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó Routledge
- Megjelenés dátuma 2005. május 12.
- ISBN 9780415339575
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem300 oldal
- Méret 234x156 mm
- Súly 480 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 13 Illustrations, black & white; 13 Line drawings, black & white; 18 Tables, black & white 0
Kategóriák
Rövid leírás:
This book provides an understanding of the challenges facing art market 'makers' (dealers, auctioneers, collectors, artists) and the decision-making process experienced by market 'players' and investors. Essential reading for students and managers.
TöbbHosszú leírás:
This groundbreaking text brings together experts in the field of visual art markets to answer some fundamental questions:
- Is art a good investment?
- Why is the art market dominated by America and Western Europe?
- Where are the key emerging markets and what are the next good buys in art?
Providing readers with an understanding of the challenges facing art market 'makers' (dealers, auctioneers, collectors and artists) and the decision-making process experienced by market 'players' and investors, this exciting text merges the key theories with examples of practice in a highly accessible style.
Written by an international array of experts from the US, the UK and China, this book is essential reading for all those studying or interested in art markets and management.
TöbbTartalomjegyzék:
1. Introduction 2. A Hybrid Discipline: International Arts Management 3. Religion, History, Money 4. The International Art Market 5. Tax Matters 6. Putting a Price to Art 7. The American Art Market 8. Emerging Art Markets 9. World Taste in Chinese Art 10. International and National Control of the Illicit Trade in Works of Art and Antiquities 11. Current Concerns in the Art Market and Arts Management 12. Business and Network Models Employed to Explain the Art Market 13. Conclusion
Több