• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Understanding International Art Markets and Management

    Understanding International Art Markets and Management by Robertson, Iain;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 190.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        96 159 Ft (91 580 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 19 232 Ft off)
      • Kedvezményes ár 76 927 Ft (73 264 Ft + 5% áfa)

    96 159 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    Rövid leírás:

    This book provides an understanding of the challenges facing art market 'makers' (dealers, auctioneers, collectors, artists) and the decision-making process experienced by market 'players' and investors. Essential reading for students and managers.

    Több

    Hosszú leírás:

    This groundbreaking text brings together experts in the field of visual art markets to answer some fundamental questions:



    • Is art a good investment?

    • Why is the art market dominated by America and Western Europe?

    • Where are the key emerging markets and what are the next good buys in art?

    Providing readers with an understanding of the challenges facing art market 'makers' (dealers, auctioneers, collectors and artists) and the decision-making process experienced by market 'players' and investors, this exciting text merges the key theories with examples of practice in a highly accessible style.


    Written by an international array of experts from the US, the UK and China, this book is essential reading for all those studying or interested in art markets and management.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    1. Introduction  2. A Hybrid Discipline: International Arts Management  3. Religion, History, Money  4. The International Art Market  5. Tax Matters  6. Putting a Price to Art  7. The American Art Market  8. Emerging Art Markets  9. World Taste in Chinese Art  10. International and National Control of the Illicit Trade in Works of Art and Antiquities  11. Current Concerns in the Art Market and Arts Management  12. Business and Network Models Employed to Explain the Art Market  13. Conclusion

    Több