
Toward a Gameic World ? New Rules of Engagement from Japanese Video Games
New Rules of Engagement from Japanese Video Games
Sorozatcím: Michigan Monograph Series in Japanese Studies;
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 16.95
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 858 Ft off)
- Discounted price 7 720 Ft (7 352 Ft + 5% áfa)
8 578 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó LUP ? University of Michigan Press
- Megjelenés dátuma 2023. május 3.
- ISBN 9780472056149
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem186 oldal
- Méret 229x152x10 mm
- Súly 275 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 30 illustrations 508
Kategóriák
Rövid leírás:
Bridges the gap between Japanese popular culture studies and game studies by encouraging a dialogue centered around Japanese-designed video games and social issues. The book examines four contemporary Japanese video games in terms of how they engage with some of Japan&&&8217;s biggest social and personal issues.
TöbbHosszú leírás:
Toward a Gameic World bridges the gap between Japanese popular culture studies and game studies by encouraging a dialogue centered around Japanese-designed video games and social issues. It examines four contemporary Japanese video games in terms of how they engage with some of Japan&&&8217;s biggest social and personal issues, including traumas: natural disasters (Disaster Report), a declining birthrate and aging population (Catherine), nuclear proliferation (Metal Gear Solid V); and youth social withdrawal (The World Ends with You). This book asks what some of the positive benefits are of working through a site of trauma from within a video game, and how games might teach us about Japanese culture and society through new kinds of interactive narratives, different from literature and film. The book proposes four new strategies of engagement with video games to explore the productive tensions that emerge at the boundaries of virtual reality, augmented reality, and gamification in contemporary Japan.
Több