• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Hírek

  • 0
    The Youth Tourist ? Motives, Experiences and Travel Behaviour: Motives, Experiences and Travel Behaviour

    The Youth Tourist ? Motives, Experiences and Travel Behaviour by Irimiás, Anna;

    Motives, Experiences and Travel Behaviour

    Sorozatcím: The Tourist Experience;

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 75.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        37 957 Ft (36 150 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 3 796 Ft off)
      • Discounted price 34 162 Ft (32 535 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó Emerald Publishing
    • Megjelenés dátuma 2023. március 23.

    • ISBN 9781804551486
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem120 oldal
    • Méret 229x152x10 mm
    • Súly 266 g
    • Nyelv angol
    • 958

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    Anna Irimiás provides an informed overview on the characteristics of youth tourists with a focus on tourism consumption. Youth tourists? pre-trip, on-stay and post-trip tourism behaviours are studied in light of the current trends. Challenges and implications are critically analysed.

    Több

    Hosszú leírás:

    Youth tourists are often defined as money poor and time rich but there are significant differences in social status, interests, and consumption behaviour within the various segments of this sector. In The Youth Tourist: Motives, Experiences and Travel Behaviour, author Anna Irimiás maps out the heterogenous segment of the ?Millennial? market to help illustrate the rich diversity of youth tourist motivations and behaviours.


    Drawing on theories found in social psychology, media, and communication and consumer behaviour to describe youth tourists on family holidays, on study and working abroad programs, and participating in pilgrimages, festivals, and media-induced tourism events, Irimiás adds significant detail to youth tourist travel patterns in light of current societal changes. She also analyses future trends in youth tourism and addresses the implications of current challenges such as climate change and digitalization, and the potential changes to the industry in light of the pandemic. The Youth Tourist presents new perspectives to researchers of Tourism Studies and the Sociology of Travel who are looking for a contemporary and critical analysis of this important market sector.

    Több