• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Hírek

  • 0
    The Visual Identity of the Book: From the Renaissance to the Digital Age

    The Visual Identity of the Book by Banou, Christina;

    From the Renaissance to the Digital Age

    Sorozatcím: Chandos Information Professional Series;

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 85.95
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        36 459 Ft (34 723 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 3 646 Ft off)
      • Discounted price 32 813 Ft (31 251 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó Chandos Publishing
    • Megjelenés dátuma 2025. április 18.

    • ISBN 9780443191671
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem238 oldal
    • Méret 229x152 mm
    • Nyelv angol
    • 700

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    The Visual Identity of the Book: From the Renaissance to the Digital Age provides a framework that considers the ‘materiality’ of the book (from printed to digital/electronic), the aspects of the stakeholders in the publishing chain, the traditional and ongoing promotion strategies, reader engagement, and personalized publishing services. The aim of the book is to interpret current issues in the publishing industry and to provide an overview of the evolution of the visual appearance/identity of the book in order to approach and explain current issues and to discuss aspects of visual information and aesthetics of the book.

    Other sections introduce promotion strategies, publish policies, and provide a methodological framework that can also be used in the book business.


    • Explores the development of the visual identity of the book from the Renaissance to nowadays;
    • Exhibits the impact of new techniques as well as of information and communication technologies on publishing;
    • Discusses the transformations and transitions of the book (from the manuscript to the printed book, from the printed to the new forms of the book);
    • Focuses on the creation of the typology and identity of the book;
    • Highlights the role of the stakeholders of the publishing chain;
    • Explains older and current issues of the visual appearance and identity of the book
    • Comments on reader engagement and personalized publishing services
    • Exploits challenges and opportunities for the ongoing “aesthetics of the book” as well as for promotion strategies and publishing policies; and
    • Introduces a methodological framework that may serve for both theoretical approach and practical use.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    1. Introduction. Studying the Visual identity of the book
    2. Defining the page: The evolution of the visual identity of the book
    3. Converged aesthetics: Personalized publishing services
    4. Conclusions: Challenges and opportunities

    Több