• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • The Visual Identity of the Book: From the Renaissance to the Digital Age

    The Visual Identity of the Book by Banou, Christina;

    From the Renaissance to the Digital Age

    Sorozatcím: Chandos Information Professional Series;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 85.95
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        35 647 Ft (33 950 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 7 129 Ft off)
      • Kedvezményes ár 28 518 Ft (27 160 Ft + 5% áfa)

    35 647 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó Elsevier Science
    • Megjelenés dátuma 2025. június 13.

    • ISBN 9780443191671
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem238 oldal
    • Méret 229x152 mm
    • Súly 1000 g
    • Nyelv angol
    • 670

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    The Visual Identity of the Book: From the Renaissance to the Digital Age provides a framework that considers the ‘materiality’ of the book (from printed to digital/electronic), the aspects of the stakeholders in the publishing chain, the traditional and ongoing promotion strategies, reader engagement, and personalized publishing services. The aim of the book is to interpret current issues in the publishing industry and to provide an overview of the evolution of the visual appearance/identity of the book in order to approach and explain current issues and to discuss aspects of visual information and aesthetics of the book.

    Other sections introduce promotion strategies, publish policies, and provide a methodological framework that can also be used in the book business.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    1. Introduction. Studying the Visual identity of the book
    2. Defining the page: The evolution of the visual identity of the book
    3. Converged aesthetics: Personalized publishing services
    4. Conclusions: Challenges and opportunities

    Több