
The Uses of Media Literacy
Sorozatcím: Routledge Research in Media Literacy and Education;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 40.99
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 4 149 Ft off)
- Discounted price 16 596 Ft (15 806 Ft + 5% áfa)
20 745 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó Routledge
- Megjelenés dátuma 2022. augusztus 29.
- ISBN 9781032400341
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem154 oldal
- Méret 234x156 mm
- Súly 240 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 1 Illustrations, black & white 433
Kategóriák
Rövid leírás:
Revisiting Richard Hoggart?s classic work The Uses of Literacy (1957), this book applies Hoggart?s framework to media literacy today, examining media literacy?s various uses, the tensions between them and what this means for people, communities and the contemporary configurations of social class.
Több
Hosszú leírás:
Revisiting Richard Hoggart?s classic work The Uses of Literacy (1957), this book applies Hoggart?s framework to media literacy today, examining media literacy?s various uses, the tensions between them and what this means for people, communities and the contemporary configurations of social class.
In The Uses of Literacy (1957), Richard Hoggart wrote about how his working class community, in the North of England, were at once using the new ?mass literacy? for self-improvement, education, social mobility and civic engagement and, at the same time, the powerful were seizing the opportunity also to use this expansion in literacy, through the new popular culture, for commercial and political ends. Working in the intersection between education, cultural studies and literacies, the authors write about media literacy as a contested, under-theorised field through Hoggart?s ?line of sight? to provide a perspective on media literacy and working class culture today.
This reimagining of a classic work, piercingly relevant to studies of class in Britain in 2019, will be of key interest to scholars in Media Studies, as well as interested readers in Communication Studies, Literacy Studies, Cultural Studies, Politics and Sociology.
TöbbTartalomjegyzék:
1. Who are ?the Working Classes?? 2. Landscape with figures ? a setting 3. ?Them? and ?Us' 4. The ?real? world of people 5. The full rich life 6. Unbending the springs of action 7. Invitations to a candy-floss world: the newer mass art 8. The newer mass art: sex in shiny packets 9. Unbent springs: a note on a scepticism without tension 10. Unbent springs: a note on the uprooted and the anxious 11 Conclusion 12 Afterword by Kate Pahl
Több
The Uses of Media Literacy
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
20 745 Ft