• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • 0
    The Travel & Tourism Industry: Strategies for the Future

    The Travel & Tourism Industry by Hodgson, A.;

    Strategies for the Future

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 23.95
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        10 159 Ft (9 675 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 1 016 Ft off)
      • Discounted price 9 143 Ft (8 708 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    A kiadónál véglegesen elfogyott, nem rendelhető. Érdemes újra keresni a címmel, hátha van újabb kiadás.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó Pergamon Press
    • Megjelenés dátuma 1987. május 22.

    • ISBN 9780080338934
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem oldal
    • Nyelv angol
    • 0

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    The travel and tourism industry has for years had to pursue profits within a flexible, fast-moving, unrestricted environment. Recently, this activity has been characterized by a lack of formal objectives and monitoring systems and a tendency to seize each opportunity as it comes, without considering its long-term impact. In this book top executives from American Express, Sheraton Management Corporation, British Airways and other major travel and tourism companies seek to explain exactly why strategy is essential in today's fiercely competitive environment. Dealing with both 'pure strategy' (representing specific moves) and 'mixed strategy' (the art of deciding the general course a company should follow), the contributors demonstrate that structured and profitable growth requires well-defined direction, based on an analysis of the inherent strengths and weaknesses of the whole organization. This important book will be indispensable to all those studying or working in the travel and tourism industry as well as those concerned with strategic management more generally.

    The distinct chapters make this book a very valuable source of reference for discursive pieces of work on the various sectors of the travel and tourism industry.
    Mrs C A Platt, Lincoln College of Technology
    Good approach, excellent supplement in a general tourism course for senior students in a polytechnical college or univesity.
    Program Manager Hotel & Rest Home Southern Alberta Instiute of Technology Calagary
    This book is a collection of reflections by people with a long experience of working in the travel and tourism business. They certainly have something to say, and what they do say is worth reading...Future trends are examined in a descriptive way: there are many assertions which come from experience.
    Stephen Wanhill University of Surrey

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    The Travel & Tourism Industry: Strategies for the Future

    The Travel & Tourism Industry: Strategies for the Future

    Hodgson, A.; (ed.)

    10 159 Ft

    Annie Sloan Colourful Living: 30 creative upcycling paint projects for your home

    Annie Sloan Colourful Living: 30 creative upcycling paint projects for your home

    Sloan, Annie;

    8 598 Ft

    next