
The Teaching of Classics
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 36.25
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 1 835 Ft off)
- Kedvezményes ár 16 511 Ft (15 725 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
18 346 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Cambridge University Press
- Megjelenés dátuma 2003. október 16.
- ISBN 9780521527637
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem206 oldal
- Méret 217x138x13 mm
- Súly 304 g
- Nyelv angol 0
Kategóriák
Rövid leírás:
A comprehensive overview of the teaching of classics.
TöbbHosszú leírás:
A comprehensive overview of the teaching of classics. The Teaching of Classics outlines how teaching of the subject has developed and arrived at its present situation and suggests strategies for the future. It addresses the teaching of the subject at primary, secondary and tertiary levels. The authors also communicate the sense of innovatory excitement that surrounds current initiative, celebrate the successes in the two major growth areas - primary and adult education - and confront the dangers that face the subject with clear-eyed realism.
TöbbTartalomjegyzék:
Notes on contributors; Foreword; Introduction; Acknowledgements; Part I: The historical context and classics in the curriculum; Part II: From primary to higher education; Part III: Classics outside the curriculum; Epilogue; Some useful addresses.
Több