• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • The Retailer as a Brand: Understanding, Establishing and Managing Webshops, Physical Stores and Other Points of Purchase as Brands

    The Retailer as a Brand by Redler, Jörn;

    Understanding, Establishing and Managing Webshops, Physical Stores and Other Points of Purchase as Brands

      • 12% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 106.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        45 160 Ft (43 009 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 12% (cc. 5 419 Ft off)
      • Kedvezményes ár 39 740 Ft (37 848 Ft + 5% áfa)

    45 160 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó Springer Fachmedien Wiesbaden
    • Megjelenés dátuma 2025. november 2.
    • Kötetek száma 1 pieces, Book

    • ISBN 9783658470692
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem453 oldal
    • Méret 240x168 mm
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk XIII, 453 p. 181 illus., 172 illus. in color. Illustrations, black & white
    • 700

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    "

    This book covers the principles and action areas of store brand management, which aims to establish retail locations as strong brands. The author explains key concepts, outlines central challenges, and addresses the specific approaches for both strategic and operational brand management in retail. The main focus is on communication at the point of purchase. The content is theoretically grounded and includes many structuring aids, considering both brick-and-mortar and online retail. Perspectives from both business-to-customer (B2C) and business-to-business (B2B) trade are integrated. The clear presentation of complex relationships, with numerous illustrations, provides valuable insights for practical work in retail companies and facilitates students' access to the subject matter. In the second edition, the content has been updated to reflect new developments and research findings. Current examples have been added.

    ""Finally, a book that conceptually examines the store brand and shows why retail locations should be understood as brands, and how they can be built and managed. Redler presents the theoretical connections to established brand management concepts, but also discusses practical blueprints for the strategic and implementation challenges faced by store managers. He considers the connection between brick-and-mortar and virtual retail and addresses aspects of both B2C and B2B commerce."" Dr. Saskia Diehl, Managing Director, GMK Brand Consulting, Cologne

    The Author

    Dr. Jörn Redler is a Full Professor of Marketing at Mainz University of Applied Sciences, Germany, where he teaches branding, consumer psychology and communications to undergraduates and postgraduates. His research focuses on retail communication and paradigms in brand management.

    "

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Introduction.- Concept of Store Brands.- Design of Expression Tools for Store Brands.- Store Brands in Extended Contexts.

    Több