• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • The Post-Truth Era and English Language Education: Conceptual, Theoretical and Empirical Issues

    The Post-Truth Era and English Language Education by Hoff, Hild Elisabeth; Skulstad, Aud Solbjørg;

    Conceptual, Theoretical and Empirical Issues

    Sorozatcím: Routledge Studies in Applied Linguistics;

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 145.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        69 273 Ft (65 975 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 6 927 Ft off)
      • Kedvezményes ár 62 346 Ft (59 378 Ft + 5% áfa)

    69 273 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1
    • Kiadó Routledge
    • Megjelenés dátuma 2025. december 17.

    • ISBN 9781032764313
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem224 oldal
    • Méret 229x152 mm
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 5 Illustrations, black & white; 2 Halftones, black & white; 3 Line drawings, black & white; 4 Tables, black & white
    • 700

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    This collection offers perspectives from established scholars on the theoretical and practical dimensions of English language teaching and learning in the post-truth era. 

    Több

    Hosszú leírás:

    This collection offers perspectives from established scholars on the theoretical and practical dimensions of English language teaching and learning in the post-truth era.


    The volume begins by outlining the theoretical foundations for the study of the teaching and learning of English as a platform for post-truth pedagogies, with authors reflecting on the implications of contemporary sociopolitical and cultural realities for critical literacies and critical interculturality. The remaining chapters explore these factors at play across empirical studies spanning myriad educational practices and contexts around the world. Chapters feature scholarship on such issues as alternative facts, misinformation, conspiracy theories, taboos, persuasive messaging, binary thinking and polarisation, and climate change, as well as practical and pedagogical considerations for fostering critical thinking, ethical and environmental awareness, deep learning, and democratic citizenship in a post-truth climate in the classroom.


    This book will be of interest to students and scholars in English language learning and teaching, language and education, intercultural education, critical literacy studies, and applied linguistics, as well as practitioners in these fields.

    Több

    Tartalomjegyzék:


    SECTION I: Conceptual Issues, Chapter 1. Post-truth pedagogies in English language education: Key areas of concern Hild Elisabeth Hoff and Aud Solbjørg Skulstad, Chapter 2. The destabilisation of truth: A challenge to critical literacy Hilary Janks, Chapter 3. What does it mean to mean? Tracing the theoretical turns towards post-truth literacy Frank Serafini and George Hruby, SECTION II: Theoretical Issues, Chapter 4. From dichotomy to complexity: Popular music as a catalyst for moving beyond binary thinking Hild Elisabeth Hoff, Chapter 5. Learning tasks and persuasion in post-truth educational contexts Aud Solbjørg Skulstad, Chapter 6. Exploring linguistic taboos and intercultural learning in the EAL classroom Daniel Becker, SECTION III: EMPIRICAL ISSUES, Chapter 7. Teaching multimodal news to children in the post-truth era Fei Victor Lim and Jing Hui Melody Heng, Chapter 8. Reading political visuals: A study of Norwegian upper secondary EAL students’ interpretations of visual meaning-making in US news reports Sigrid Ørevik, Chapter 9. Critical approaches to conspiracy theories in the EAL classroom: Deconstructing the Great Replacement Theory Massimiliano Demata and Denise Filmer, Chapter 10. Pre-service English language teachers’ critical engagement with multimodal texts: Navigating knowledge and imaginaries Cecilie Waallann Brown and Milica Savic, Chapter 11. Ecodialogic teaching and learning in the post-truth era Hege Emma Rimmereide, Index


     

    Több