
The Politics of Voice in Education
Reforming Schools after Deleuze and Guattari
Sorozatcím: Pedagogies;
-
8% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 24.99
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 8% (cc. 1 012 Ft off)
- Discounted price 11 635 Ft (11 081 Ft + 5% áfa)
12 647 Ft
Beszerezhetőség
Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Edinburgh University Press
- Megjelenés dátuma 2025. február 28.
- Kötetek száma Print PDF
- ISBN 9781474451215
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem oldal
- Méret 234x156 mm
- Nyelv angol
- Illusztrációk 18 colour illustrations 700
Kategóriák
Rövid leírás:
Engaging with the voices of students and educators and the work of Gilles Deleuze and Félix Guattari, Eve Mayes crafts an account of what voice can and must do in education.
TöbbHosszú leírás:
Engaging with the voices of students and educators and the work of Gilles Deleuze and Félix Guattari, Eve Mayes crafts an account of what voice can and must do in education. The book works with the textures, tremors and murmurs of voice felt over ten years of ethnographic and participatory research in Australian schools ? from research encounters with students and puppets, to school governance council meetings, to school reform evaluation processes, to students? political activism. It offers a timely critique of the liberal humanist and late capitalist logics of student voice in educational reform, entwined with an affirmation of other possibilities for transversal pedagogical relations in and beyond institutional sites of education.
TöbbTartalomjegyzék:
Breathing, speaking, writing voices1. Troubling student voice in school reform2. Mis/using voices and theories in research with young people3. Ordering voices and bodies in the history of schooling4. Representing difference in school governance5. Understanding the atmos-fear of the dialogical encounter6. Evaluating the perplexities of school reform 7. Conspiring with the treesBibliographyIndex
Több