• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • The Long-Term Effects of Educational Development Programmes: Collaboration, Trust and Leadership

    The Long-Term Effects of Educational Development Programmes by Pleschová, Gabriela;

    Collaboration, Trust and Leadership

      • 12% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 139.09
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        57 687 Ft (54 940 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 12% (cc. 6 922 Ft off)
      • Kedvezményes ár 50 765 Ft (48 347 Ft + 5% áfa)

    57 687 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó Springer Nature Switzerland
    • Megjelenés dátuma 2025. április 27.
    • Kötetek száma 1 pieces, Book

    • ISBN 9783031826610
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem182 oldal
    • Méret 210x148 mm
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk XIX, 182 p. 1 illus. Illustrations, black & white
    • 877

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    "

    This book investigates the long-term effects of educational development (ED) programmes on teaching perceptions and practices. The research draws comparisons between an ED programme at a university in the United Kingdom dedicated to advancing teaching, an international university where high-quality education is central to its mission, and two universities in Central and Eastern Europe with an ambition to rise in rankings and attract international students. It examines collaboration, trusting relationships and leadership as key drivers of effective practices. The book is a valuable resource for researchers, educational developers and higher education leaders .

    "

    Több

    Tartalomjegyzék:

    "

    Section I. Educational development programmes and the change they are hoped to foster.- Chapter 1. Student-centred learning and reflective teaching.- Chapter 2. Design of research on the long-term impact of four educational development programmes.- Section II. Four case studies.- Chapter 3. A university committed to transforming how students learn in the region: Central European University.- Chapter 4. A fast-growing, ambitious university: Masaryk University.- Chapter 5. An institution that trains both scholars and teachers: The Slovak Academy of Sciences.- Chapter 6. A university that holds the Gold for teaching: Nottingham Trent University.- Section III. The long-term effects of ED programmes on programme graduates.- Chapter 7. Four paths of higher education teachers.- Chapter 8. Student-centred and reflective teaching of ED programme graduates five and more years on.- Section IV. Factors influencing programme effects.- Chapter 9. Teaching collaboration.- Chapter 10. Trusting relationships of ED programme graduates.- Chapter 11. ED programme graduates serving as educational leaders.- Section V. Conclusions.- Chapter 12.The implications of this study for educational development, institutional practice and research.

    "

    Több