
The Language Teaching Matrix
Curriculum, Methodology, and Materials
Sorozatcím: Cambridge Language Teaching Library;
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 38.29
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 1 938 Ft off)
- Kedvezményes ár 17 440 Ft (16 610 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
19 378 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Cambridge University Press
- Megjelenés dátuma 1990. február 23.
- ISBN 9780521387941
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem200 oldal
- Méret 229x153x14 mm
- Súly 285 g
- Nyelv angol 0
Kategóriák
Rövid leírás:
This book explains how effective language teaching involves interactions between curriculum, methodology, teachers, learners and instructional materials.
TöbbHosszú leírás:
This book explains how effective language teaching involves interactions between curriculum, methodology, teachers, learners and instructional materials. Each chapter discusses and examines the theoretical and practical dimensions of a central issue in language teaching. Topics covered include the nature of effective teaching, self-monitoring in teacher development, language and content, and teaching listening, speaking, reading and writing. Richards presents key issues in an accessible and highly readable style, and shows how teachers and teachers-in-training can be involved in the investigation of classroom teaching and learning. The emphasis is not on prescriptions but rather on developing effective teaching through understanding the various factors that interact in second language learning and in the second language classroom.
Több