
The Films of Michelangelo Antonioni
Sorozatcím: Cambridge Film Classics;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 21.00
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 2 126 Ft off)
- Kedvezményes ár 8 502 Ft (8 098 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
10 628 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Cambridge University Press
- Megjelenés dátuma 1998. szeptember 28.
- ISBN 9780521389921
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem204 oldal
- Méret 228x152x23 mm
- Súly 290 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 20 b/w illus. 0
Kategóriák
Rövid leírás:
An analysis of the life and work of the Italian director, Michelangelo Antonioni.
TöbbHosszú leírás:
The Films of Michelangelo Antonioni provides an overview of the Italian director's life and work, and examines six of his most important and intellectually challenging films. L'avventura, La notte, and L'eclisse, released in the early 1960s, form the trilogy that first brought the director to international attention. Red Desert was his first film in colour. Blow-up, shot in English and set in swinging London, became one of the best-known (and most notorious) films of its era. The Passenger, starring Jack Nicholson, is the greatest work of his maturity. Rather than emphasizing the stress and alienation of Antonioni's characters, in this book Peter Brunette places the films in the context of the director's ongoing social and political analysis of the Italy of the great postwar economic boom, and demonstrates also how they are formal exercises that depend on painterly abstraction for their expressive effects.
' ... a long-overdue review of an auteur too often dismissed or ignored.' David Martin-Jones, Film-Philosophy
Tartalomjegyzék:
Introduction; 1. L'avventura (1960); 2. La notte (1961); 3. L'eclisse (1962); 4. Red Desert (1964); 5. Blow-up (1966); 6. The Passenger (1975); Filmography.
Több