
The Dynamics of Trust in English Medium Instruction
Applying Situated Linguistic Capital Theory
Sorozatcím: Routledge Focus on English-Medium Instruction in Higher Education;
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 52.99
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 2 682 Ft off)
- Discounted price 24 136 Ft (22 987 Ft + 5% áfa)
26 818 Ft
Beszerezhetőség
Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó Routledge
- Megjelenés dátuma 2025. június 4.
- ISBN 9781032448305
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem118 oldal
- Méret 216x138 mm
- Súly 453 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 3 Illustrations, black & white; 3 Line drawings, black & white 700
Kategóriák
Rövid leírás:
This book explores South Korean university students? perceptions of the English-Medium Instruction (EMI) courses they have taken. It specifically examines how the interplay of linguistic capital and trust shapes their EMI experiences.
TöbbHosszú leírás:
This book explores South Korean university students? perceptions of the English-Medium Instruction (EMI) courses they have taken. It specifically examines how the interplay of linguistic capital and trust shapes their EMI experiences.
In South Korea, the implementation of neoliberal EMI policies, driven by a 'top-down' approach, has failed to adequately address the linguistic challenges faced by stakeholders. The setting for the book is a research-intensive university, where data were collected from ten Engineering and Business students through semi-structured interviews and analysed using Constructivist Grounded Theory (CGT), enabling a grounded understanding of the students? perceptions. The areas investigated are students? perceptions of their past experiences, of their access to subject content, and of how interactions take shape in their EMI experiences. Emerging from the analysis is a dynamic between trust and linguistic capital which has been shaped by the past and which affects the future, leading to epistemic outcomes. The results indicate that monolingually-framed trust in situated-linguistic codes plays a role in the students? EMI experiences, and from this ?Situated-Linguistic Capital Theory? emerges. The theory indicates that monolingually-framed trust reinforces binary choices, in particular EMI situations, of using either the L1 or the L2 system which can lead to potential epistemic outcomes. The book concludes with a discussion of the factors that can determine the future success of EMI in South Korea.
This volume will be of interest to researchers and postgraduate students examining English Medium Instruction and its success in different higher education contexts.
TöbbTartalomjegyzék:
1. English-Medium Instruction in South Korean Higher Education 2. Methodology and Analysis 3. Linguistic Capital and Trust 4. Situated Linguistic Capital Theory 5. The Future of EMI in South Korean Higher Education
Több