The Design Thinking Toolbox ? A Guide to Mastering the Most Popular and Valuable Innovation Methods: A Guide to Mastering the Most Popular and Valuable Innovation Methods

The Design Thinking Toolbox ? A Guide to Mastering the Most Popular and Valuable Innovation Methods

A Guide to Mastering the Most Popular and Valuable Innovation Methods
 
Kiadó: John Wiley & Sons
Megjelenés dátuma:
 
Normál ár:

Kiadói listaár:
GBP 28.00
Becsült forint ár:
13 524 Ft (12 880 Ft + 5% áfa)
Miért becsült?
 
Az Ön ára:

12 172 (11 592 Ft + 5% áfa )
Kedvezmény(ek): 10% (kb. 1 352 Ft)
A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
Kattintson ide a feliratkozáshoz
 
Beszerezhetőség:

Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Nem tudnak pontosabbat?
 
  példányt

 
 
 
 
A termék adatai:

ISBN13:9781119629191
ISBN10:1119629195
Kötéstípus:Puhakötés
Terjedelem:320 oldal
Méret:190x239x21 mm
Súly:864 g
Nyelv:angol
2206
Témakör:
Hosszú leírás:
How to use the Design Thinking Tools

A practical guide to make innovation happen

The Design Thinking Toolbox explains the most important tools and methods to put Design Thinking into action. Based on the largest international survey on the use of design thinking, the most popular methods are described in four pages each by an expert from the global Design Thinking community. If you are involved in innovation, leadership, or design, these are tools you need. Simple instructions, expert tips, templates, and images help you implement each tool or method.
* Quickly and comprehensively familiarize yourself with the best design thinking tools
* Select the appropriate warm-ups, tools, and methods
* Explore new avenues of thinking
* Plan the agenda for different design thinking workshops
* Get practical application tips

The Design Thinking Toolbox help innovators master the early stages of the innovation process. It's the perfect complement to the international bestseller The Design Thinking Playbook.