
The Dark Side of the Landscape
The Rural Poor in English Painting 1730-1840
Sorozatcím: Cambridge Paperback Library;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 23.00
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 2 328 Ft off)
- Kedvezményes ár 9 312 Ft (8 869 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
11 640 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma New ed
- Kiadó Cambridge University Press
- Megjelenés dátuma 1983. szeptember 29.
- ISBN 9780521276559
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem192 oldal
- Méret 246x173x10 mm
- Súly 410 g
- Nyelv angol 0
Kategóriák
Rövid leírás:
John Barrell's 1980 study shows why the poor interested painters and how painters could represent them for the rich.
TöbbHosszú leírás:
The eighteenth-century saw a radical change in the depiction of country life in English painting: feeling less constrained by the conventions of classical or theatrical pastoral, landscape painters attempted to offer a portrayal of what life was really like, or was thought to be like, in England; and this inevitably involved a distinct approach to the depiction of the rural poor. John Barrell's influential 1980 study shows why the poor began to be of such interest to painters, and examines the ways in which they could be represented so as to be an acceptable part of the d&&&233;cor of the salons of the rich. His discussion focuses on the work of three painters: Thomas Gainsborough, George Morland and John Constable. Throughout the book, Barrell draws illuminating comparisons with the literature of rural life and with the work of other painters. His terse and vigourous account has provided a landmark for social historians and literary critics, as well as historians of art.
'This is a most original, searching and disquieting book. It will help us to look at old masters with new eyes: and also, since we are convicted by Barrell of certain nostalgic illustions about the agrarian past, it will help us to look at ourselves.' E. P. Thompson
Tartalomjegyzék:
List of illustrations; Acknowledgements; 1. Introduction; 2. Thomas Gainsborough; 3. George Morland; 4. John Constable; Notes; Index.
Több