
The Best Selling Coach
Business Development for Business Coaches, Consultants and Advisors
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 145.00
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 7 338 Ft off)
- Discounted price 66 046 Ft (62 901 Ft + 5% áfa)
73 384 Ft
Beszerezhetőség
Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó Routledge
- Megjelenés dátuma 2025. június 23.
- ISBN 9781032991214
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem176 oldal
- Méret 229x152 mm
- Súly 453 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 10 Illustrations, black & white; 7 Halftones, black & white; 3 Line drawings, black & white 700
Kategóriák
Rövid leírás:
Written by a sister and brother team with 35 years of combined experience, this book demystifies business development and offers a simple and highly effective method of selling for business coaches and consultants.
TöbbHosszú leírás:
Written by a sister and brother team with 35 years of combined experience, this book demystifies business development and offers a simple and highly effective method of selling for business coaches and consultants.
Selling professional services, particularly for new or aspiring consultants, can seem daunting and distasteful. This book shows that it doesn?t need to be this way and, using a four-step process, shows coaches how to first build their confidence and go on to locate, connect and meet desirable clients, virtually or in person. The book guides readers through asking for the sale and keeping control of the business relationship as it develops. Complete with email and letter templates and LinkedIn strategies, each chapter also links to an online course which gives access to downloadable materials such as professionally designed PDFs suitable for workshops, presentations and coaching sessions.
Current, new and aspiring business coaches, as well as postgraduate coaching students, will welcome this guide to solving the top issues most people face in this sector: finding new clients, building your client base and winning work.
TöbbTartalomjegyzék:
Chapter One - So You Want To Be A Business Coach and Consultant. Chapter Two - Finding Your Niche. Chapter Three - How Do You Find Clients Who Want To Work With You? Chapter Four - Connect And Meet: Networking. Chapter Five- Your Core Offering. Chapter Six ? What Should I Charge? Chapter Seven- Building Relationships
Több