• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • The Art of the Publisher

    The Art of the Publisher by Calasso, Roberto;

      • 15% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 7.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        3 817 Ft (3 635 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 15% (cc. 573 Ft off)
      • Kedvezményes ár 3 244 Ft (3 090 Ft + 5% áfa)

    3 817 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó Penguin Books Ltd
    • Megjelenés dátuma 2015. november 3.

    • ISBN 9780141978482
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem160 oldal
    • Méret 179x110x12 mm
    • Súly 116 g
    • Nyelv angol
    • 0

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    'All the books published by a certain publisher could be seen as links in a single chain'

    In this fascinating memoir and manifesto the author and publisher Roberto Calasso meditates on the art of book publishing. With his signature erudition and polemical flair, Calasso transcends Adelphi to look at the publishing industry as a whole, from the essential importance of graphics, jackets and cover flaps to the consequences of universal digitization. And he outlines what he describes as the 'most hazardous and ambitious' profile of what a publishing house can be: a book comprising many books, akin to that of other twentieth-century publishers, from Giulio Einaudi to Roger Straus, of whom the book offers brief portraits.

    Több