• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Teaching and Learning in Japan

    Teaching and Learning in Japan by Rohlen, Thomas P.; LeTendre, Gerald K.;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 46.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        23 280 Ft (22 172 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 4 656 Ft off)
      • Kedvezményes ár 18 624 Ft (17 738 Ft + 5% áfa)

    23 280 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma New ed
    • Kiadó Cambridge University Press
    • Megjelenés dátuma 1999. január 28.

    • ISBN 9780521651158
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem412 oldal
    • Méret 229x152x23 mm
    • Súly 600 g
    • Nyelv angol
    • 0

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    Major scholars on Japan explore the Japanese style of learning in this important volume.

    Több

    Hosszú leírás:

    Major scholars on Japan explore the Japanese style of learning in this important volume, drawing upon ethnographic and experimental studies of learning throughout the lifespan. The reader will get an inside view of Japanese teaching methods, where the emphasis is on the process of learning, rather than the end product. Applications across contexts - from religion to music, to mathematics, to guidance - are very differently handled than in the West. Contributors analyze various models of learning within and without the Japanese school system. The examples considered here allow us to understand better the rich coherence and variety of educational experiences in the broader social context. A carefully articulated introduction and conclusion by the editors provide salient comparisons of East and West and caution, that we do not simplify our model of either one. Teaching and Learning in Japanwill be of interest to educators, Japan scholars, and to educational psychologists.

    "This text provides an in-depth examination of Japanese learning and teaching in many contexts across the life span of the Japanese people." Contemporary Psychology

    Több

    Tartalomjegyzék:

    List of contributors; Introduction: Japanese theories of learning Thomas P. Rohlen and Gerald K. LeTendre; Part I. Fundamental Approaches: 1. Teaching and learning in the Rinzai Zen monastery G. Victor S&&&244;gen Hori; 2. Building character Thomas P. Rohlen; Part II. The Emotional Foundations of Early Learning: 3. Fostering social and intellectual development: the roots of Japanes educational success Catherine C. Lewis; 4. '... And Tomoko wrote this song for us' Lauren J. Kotloff; 5. Honoring the individual Nancy Sato; Part III. School and Classroom Models: 6. Teachers and teaching: elementary schools in Japan and the United States Shin-Ying Lee, Theresa Graham and Harold W. Stevenson; 7. Responsibility and learning: some preliminary hypotheses about Japanese elementary classrooms Ineko Tsuchida and Catherine C. Lewis; 8. Cultures of mathematics instruction in Japanese and American elementary classrooms James W. Stigler, Clea Fernandez, and Makoto Yoshida; 9. The Kumon approach to teaching and learning Nancy Ukai Russell; Part IV. Path and Guidance: 10. Shid&&&244;: the concept of guidance Gerald K. Letendre; 11. The path to adulthood according to Japanese middle schools Rebecca Irwin Fukuzawa; Part V. Artistic Pursuits - Old and New: 12. Try,. try again: training in Noh drama Tom Hare; 14. The Suzuki Method of music instruction Lois Peak; Conclusion: themes in the Japanese culture of learning Thomas P. Rohlen and Gerald K. LeTendre; References; Index.

    Több