• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Hírek

  • 0
    Sustainability in Apparel Manufacturing Process

    Sustainability in Apparel Manufacturing Process by Saxena, Ankur; Khare, Ajit Kumar;

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 100.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        50 610 Ft (48 200 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 5 061 Ft off)
      • Discounted price 45 549 Ft (43 380 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    Rövid leírás:

    This book records the existing and emerging sustainability standards in the apparel industry and outlines the supply chain of the manufacturing process. It covers the best practices, industry norms, sustainability evaluation procedures, marketing strategies, and consumer perceptions. 

    Több

    Hosszú leírás:

    With the apparel industry contributing to almost 33 percent of the country?s exports, textile and garment manufacturing plays a vital role in the country? economy.


    This book records the existing and emerging sustainability standards in the apparel industry and outlines the supply chain of the manufacturing process. It covers the best practices, industry norms, sustainability evaluation procedures, marketing strategies, and consumer perceptions. It also details the challenges faced by apparel manufacturing factories in adopting sustainable manufacturing techniques and finally presents a theoretical framework for sustainable manufacturing in Indian apparel manufacturing industry.


    Print edition not for sale in South Asia (India, Sri Lanka, Nepal, Bangladesh, Pakistan or Bhutan)

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Preface


    1. Introduction to Sustainability


    2. Apparel Manufacturing Supply Chain from Manufacturer to Consumer


    3. Sustainability in Raw Material


    4. Marketing strategies of Sustainable Clothing in India


    5. Consumers? Perception toward Sustainable Apparels


    6. Awareness of Green Manufacturing in Apparel Industry


    7. Sustainability Framework for Apparel Manufacturing Industry


    Index

    Több