• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Successful User Experience: Strategies and Roadmaps

    Successful User Experience by Rosenzweig, Elizabeth;

    Strategies and Roadmaps

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 64.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        27 432 Ft (26 125 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 2 743 Ft off)
      • Kedvezményes ár 24 688 Ft (23 513 Ft + 5% áfa)

    27 432 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 2
    • Kiadó Morgan Kaufmann
    • Megjelenés dátuma 2025. október 1.

    • ISBN 9780443290824
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem300 oldal
    • Méret 276x216 mm
    • Súly 450 g
    • Nyelv angol
    • 700

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    Successful User Experience: Strategy and Roadmaps, Second Edition provides a hands-on guide for pulling all of the User Experience (UX) pieces together to create a strategy that includes tactics, tools, and methodologies. Leveraging material honed in user experience courses and over 35 years in the field, the author explains the value of strategic models to refine goals against available data and resources. You will learn how to think about UX from a high level, design the UX while setting goals for a product or project, and how to turn that into concrete actionable steps.

    This book demonstrates how to translate high-level planning into concrete, actionable steps. It explains the connection between Design Thinking and creating a great user experience, and guides the reader in setting effective UX goals for their product or project You’ll learn how to choose the right tools and methodologies at each stage of the product lifecycle. Starting with UX acceptance as a foundation, the book builds on this with practical steps and real-world case studies, helping you develop a comprehensive strategy-from the big picture of product design, development, and commercialization, to leveraging UX for stronger, more successful products.




    • Uses strategic models that focus on product design and development
    • Teaches how to decipher what tool or methodology is right for a given moment, project, or a specific team
    • Presents tactics on how to connect the dots between tools, data, and design
    • Provides actionable steps and case studies that help users develop a complete strategy, from the big picture of product design, development, and commercialization to how UX can help create stronger products
    • Includes, in each chapter, real world examples of theories and processes

    Több

    Tartalomjegyzék:

    1. Why does User Experience Matter?
    2. CHAPTER 2 Design
    3. UX Thinking
    4. Understanding UX Strategy
    5. Planning UX Strategy
    6. Beyond Mobile: Device Agnostic UX
    7. AI and Design Ethics
    8. Design Research
    9. Usability Inspection Methods
    10. Usability Testing
    11. UX Quantitative Research Methods
    12. Global UX and Online Studies
    13. Moving Past the Lab
    14. Whole Systems Design: Learning Design, Service Design
    15. Implementing UX Strategy
    16. Getting Buyin and Measuring Success
    17. Learning From Failure
    18. Big Picture Takeaway

    Több