
Strategies and Tools for Corporate Blogging
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 24.99
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 2 529 Ft off)
- Kedvezményes ár 10 118 Ft (9 636 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
12 647 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó Routledge
- Megjelenés dátuma 2007. április 16.
- ISBN 9780750684163
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem240 oldal
- Méret 229x152 mm
- Súly 440 g
- Nyelv angol 0
Kategóriák
Rövid leírás:
If advertising and public relations were the best ways to connect with a company's audience through traditional media, and blogs are the best way to connect with millions of customers through the medium of online consumer generated media, then how can companies best use blogs to connect with their audience through the medium of consumer-generated media?
The answer is through blogger relations, the process of interacting with bloggers and blog readers to get a company's message to an audience. This book targets business people, marketing professionals, public relations firms, search engine optimization and online marketing agency staff with a primer on the importance of corporate blogging and how to conduct a successful blogger relations ongoing campaign.
Hosszú leírás:
If advertising and public relations were the best ways to connect with a company's audience through traditional media, and blogs are the best way to connect with millions of customers through the medium of online consumer generated media, then how can companies best use blogs to connect with their audience through the medium of consumer-generated media?
The answer is through blogger relations, the process of interacting with bloggers and blog readers to get a company's message to an audience. This book targets business people, marketing professionals, public relations firms, search engine optimization and online marketing agency staff with a primer on the importance of corporate blogging and how to conduct a successful blogger relations ongoing campaign.
Tartalomjegyzék:
Chapter 1 The Need for Blogger Relations; Chapter 2 Determining If Your Organization Should Blog; Chapter 3 Developing a Blogger Relations Strategy; Chapter 4 Blogging Guidelines for Companies; Chapter 5 Tools for Blogger Relations; Chapter 6 Writing for Blogger Relations; Chapter 7 Dialogue and the Art of Conversation for Effective Blogger Relations; Chapter 8 Brand Strategies for Effective Blogging; Chapter 9 Blogosphere Communities; Chapter 10 Blogs from the Customer?s Perspective; Chapter 11 The Future of Blogger Relations;
Több