• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Hírek

  • 0
    Strategic Commercial Management

    Strategic Commercial Management by Lowe, David;

    Sorozatcím: Management Practice Essentials;

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 160.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        80 976 Ft (77 120 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 8 098 Ft off)
      • Discounted price 72 878 Ft (69 408 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    Rövid leírás:

    Commercial acumen is a critical skill that underpins the realisation of successful and high value trading relationships. This concise textbook provides knowledge of the principles of strategic commercial management together with a framework for critically understanding commercial practice within and between organisations.

    Több

    Hosszú leírás:

    Commercial acumen is a critical skill that underpins the realisation of successful and high value trading relationships.


    This concise textbook provides knowledge of the principles of strategic commercial management together with a framework for critically understanding commercial practice within and between organisations. It also examines relevant commercial management best practice and aids the development of the intellectual skills to communicate the rationale behind the strategic commercial decisions made by organisations. Across each chapter, it presents practical and transferable skills for designing, negotiating, awarding and managing B2B transactions.


    Strategic Commercial Management provides a practical and concise introduction for executive education students currently studying for MSc and MBA apprenticeship programmes, as well as supplementary reading for postgraduate students studying Strategic and Commercial Management.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    1. Making Commercial Management Strategic  2. Foundations of Commercial Relationships  3. Identifying, Allocating and Managing Risk and Value  4. Exchange Governance  5. Commercially Driven Decision-Making  6. Influencing Partner Behaviour  7. Applying Rigorous and Consistent Commercial Processes and Procedures  8. Realising Value at the Commercial Interface

    Több