
Storytelling in Organizations
Why Storytelling is Transforming 21st Century Organizations and Management
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 47.99
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 4 857 Ft off)
- Kedvezményes ár 19 430 Ft (18 505 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
24 287 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó Routledge
- Megjelenés dátuma 2004. augusztus 26.
- ISBN 9780750678209
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem208 oldal
- Méret 229x152 mm
- Súly 280 g
- Nyelv angol 0
Kategóriák
Rövid leírás:
This book is the story of how four busy executives, from different backgrounds and perspectives, were surprised to find themselves converging on the idea of narrative as a valuable lens for understanding and managing organizations.
TöbbHosszú leírás:
This book is the story of how four busy executives, from different backgrounds and perspectives, were surprised to find themselves converging on the idea of narrative as a valuable lens for understanding and managing organizations.
The authors describe the power of narrative and storytelling in their own experience working on knowledge management, change management, and innovation strategies in organizations such as Xerox, the World Bank, and IBM. Storytelling in Organizations lays out for the first time why narrative and storytelling should be part of the mainstream of organizational and management thinking.
TöbbTartalomjegyzék:
1. How We Got into Storytelling; 2. Storytelling in Organizations: Larry Prusak; 3. Narrative as a Knowledge Medium: John Seely Brown; 4. Storytelling to Ignite Change: Steve Denning; 5. Storytelling in Making Educational Videos: Katalina Groh; 6. The Prospects for Narrative and Storytelling: Steve Denning
Több