• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Hírek

  • 0
    Storytelling for New Technologies and Platforms: A Writer?s Guide to Theme Parks, Virtual Reality, Board Games, Virtual Assistants, and More

    Storytelling for New Technologies and Platforms by Berger, Ross;

    A Writer?s Guide to Theme Parks, Virtual Reality, Board Games, Virtual Assistants, and More

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 125.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        63 262 Ft (60 250 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 6 326 Ft off)
      • Discounted price 56 936 Ft (54 225 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1
    • Kiadó CRC Press
    • Megjelenés dátuma 2022. június 22.

    • ISBN 9780367693831
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem158 oldal
    • Méret 234x156 mm
    • Súly 453 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 1 Illustrations, black & white; 1 Line drawings, black & white
    • 422

    Kategóriák

    Rövid leírás:


    This is a practical guide for writers, students, producers, career changers, and early tech adopters. It will prepare the content creators of tomorrow with the best practices of storytelling for virtual assistants, virtual reality, mobile games, board games, hybrid games, interactive toys, and theme park attractions.

    Több

    Hosszú leírás:

    Want to know what it?s like to write for a theme park attraction? Or an interactive toy? Or a virtual reality game? Wait ? those tell stories? And there are jobs for people who write them? Thanks to technology, interactive products and live experiences can now engage us with memorable characters and exciting adventures that were once destined only for the cinema.


    Storytelling for New Technologies and Platforms: A Writer?s Guide to Theme Parks, Virtual Reality, Board Games, Virtual Assistants, and More is a handbook for writers, students, producers, teachers, scholars, career changers, early tech adopters, and just about anyone who loves story and technology. As a collection of articles from some of the best creative writers in their medium, this book will prepare content creators of tomorrow to tackle some of today's most exhilarating creative challenges found on a screen ... or off!




    Key Features:





    • Expert advice from several industry professionals who have worked for some of the world?s biggest tech and interactive companies.



    • Best practices that not only guide writers on how to apply their craft to new fields, but also prepare them for the common ambiguity they will find in corporate and start-up environments.



    • Breakdown of platforms that shows how tech capabilities can fulfill content expectations and how content can fulfill tech expectations.



    • Basic storytelling mechanics customized to today?s popular technologies, live experiences, and traditional game platforms.

    Több

    Tartalomjegyzék:


    1.Virtual Assistants and Storytelling, by Flint Dille and Zane Dille. 2.Writing for Toys ? Actually a Job, by Rob Auten. 3. Approaching Virtual Reality Storytelling, by Sarah Beaulieu. 4. Building Narrative in Mobile Games, by Bay Anapol. 5. Storytelling and Board Games, by Maurice Suckling. 6. Storytelling in Hybrid Games, by James Laks. 7. The Shape of Story, by Matt Parker. 8. Red Flags, by Ross Berger.



    Több