
Sport Management in Europe
Perspectives and Implications for Practice
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 125.00
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 6 169 Ft off)
- Kedvezményes ár 55 519 Ft (52 875 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
61 687 Ft
Beszerezhetőség
Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Edward Elgar Publishing
- Megjelenés dátuma 2025. november 28.
- ISBN 9781035333134
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem336 oldal
- Méret 234x156 mm
- Súly 666 g
- Nyelv angol 700
Kategóriák
Rövid leírás:
This innovative book explores the managerial implications of European sport’s unique characteristics. Combining insights from academics with practical solutions from sports managers and executives, this book elucidates the fundamental concepts of sport management from different perspectives.
TöbbHosszú leírás:
This innovative book explores the managerial implications of European sport’s unique characteristics. Combining insights from academics with practical solutions from sports managers and executives, this book elucidates the fundamental concepts of sport management from different perspectives.
This book focuses on employment sectors where students in sport management are most likely to be professionally active. It builds on the specific features of the ‘European Model of Sport’ and includes insight-interviews with over 20 sport managers and executives who share their practical experience. It investigates the non-profit sector, addressing topics such as strategic management, professionalization and diversity management, as well as the for-profit sector in the context of innovation, data management, regulation and sports marketing. Chapters also examine management issues in the public sector, including grassroots sports and health policies, and current and future challenges facing European sport management, such as esports, and tourism sustainability. Each chapter is designed for classroom use, with key learning objectives and a thorough introduction alongside detailed discussion of key concepts, models and instruments and their practical implications.
Sport Management in Europe is ideal for sports management students to enhance their knowledge and prepare for their careers as tomorrow’s sport managers, leaders and decision-makers. Practitioners will also benefit from this book’s insights and solutions which can be implemented in different employment sectors.
‘This thoughtfully edited book offers a critical yet accessible overview of key sport management issues, like governance, innovation, and sustainability, across the three primary sectors. With chapters by leading European scholars and practitioner interviews, it equips students with a nuanced understanding of sport management rooted in theory and real-world application.’