• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Spatial Augmented Reality: Merging Real and Virtual Worlds

    Spatial Augmented Reality by Bimber, Oliver; Raskar, Ramesh;

    Merging Real and Virtual Worlds

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 135.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        68 323 Ft (65 070 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 13 665 Ft off)
      • Kedvezményes ár 54 659 Ft (52 056 Ft + 5% áfa)

    68 323 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    Rövid leírás:

    Like virtual reality, augmented reality is becoming an emerging platform in new application areas for museums, edutainment, home entertainment, research, industry, and the art communities using novel approaches which have taken augmented reality beyond traditional eye-worn or hand-held displays

    Több

    Hosszú leírás:

    Like virtual reality, augmented reality is becoming an emerging platform in new application areas for museums, edutainment, home entertainment, research, industry, and the art communities using novel approaches which have taken augmented reality beyond traditional eye-worn or hand-held displays. In this book, the authors discuss spatial augmented reality approaches that exploit optical elements, video projectors, holograms, radio frequency tags, and tracking technology, as well as interactive rendering algorithms and calibration techniques in order to embed synthetic supplements into the real environment or into a live video of the real environment. Special Features: - Comprehensive overview - Detailed mathematical equations - Code fragments - Implementation instructions - Examples of Spatial AR displays The authors have put together a preliminary collection of Errata. Updates will be posted to this site as necessary.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Preface, 1 A Brief Introduction to Augmented Reality, 2 Fundamentals: From Photons to Pixels, 3 Augmented Reality Displays, 4 Geometric Projection Concepts, 5 Creating Images with Spatial Projection Displays, 6 Generating Optical Overlays, 7 Projector-Based Illumination and Augmentation, 8 Examples of Spatial AR Displays, 9 The Future, A Calibration of a Projector (or a Camera), B OpenGL?s Transformation Pipeline Partially Re-Implemented, Bibliography

    Több