• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Social Media in Global Sport: Strategies and Practice

    Social Media in Global Sport by Fern;

    Strategies and Practice

    Sorozatcím: Routledge Research in Sport Business and Management;

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 145.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        69 273 Ft (65 975 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 6 927 Ft off)
      • Kedvezményes ár 62 346 Ft (59 378 Ft + 5% áfa)

    69 273 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1
    • Kiadó Routledge
    • Megjelenés dátuma 2025. december 15.

    • ISBN 9780367322137
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem264 oldal
    • Méret 234x156 mm
    • Súly 453 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 21 Illustrations, black & white; 1 Halftones, black & white; 20 Line drawings, black & white; 17 Tables, black & white
    • 700

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    This book analyses the communication and content management strategies on social networks of major actors in world sport.

    Több

    Hosszú leírás:

    This book analyses the communication and content management strategies on social networks of major actors in world sport.


    Drawing on data analytics and a wide range of qualitative and quantitative methods, the book presents case studies of iconic global sport organisations and stars, from the Olympic Games and Lionel Messi to the Superbowl and the LA Lakers, illustrating the complexity of the sporting social media ecosystem. Presenting a multi-level analysis, from the brands of individual athletes through to the use of social media by national leagues and international sport organisations, the book underscores the central importance of social media in contemporary sport business and offers key insights and questions that will shape future research in this area.


    This book is fascinating reading for all students, researchers or industry professionals with an interest in sport media, sport management, sport marketing, sponsorship, fans or new media.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    0.Positing a Rationale: On the Relationship Between Social Media and Global Sport.

    Több