
Social Media for Journalists
Sorozatcím: Media Skills;
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 39.99
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 1 911 Ft off)
- Kedvezményes ár 17 194 Ft (16 376 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
19 105 Ft
Beszerezhetőség
Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó Routledge
- Megjelenés dátuma 2025. december 29.
- ISBN 9781032744186
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem170 oldal
- Méret 234x156 mm
- Nyelv angol
- Illusztrációk 3 Illustrations, black & white; 3 Line drawings, black & white; 2 Tables, black & white 700
Kategóriák
Rövid leírás:
This book offers a concise guide to using social media ethically and responsibly for journalism.
TöbbHosszú leírás:
This book offers a concise guide to using social media ethically and responsibly for journalism.
Focusing on the essential practical skills that journalists need to operate successfully across multiple social media platforms, Social Media for Journalists takes readers step-by-step through the entire journalistic process ? from story generation and newsgathering, through content creation and verification, to dissemination and audience interactivity ? and considers how one can best utilise social media at every stage. The book considers legal and ethical implications of social media use, providing students with opportunities to reflect on the difference between what they can do and what they should do given the tools at their disposal. Other critical topics introduced include the use of Artificial Intelligence, ensuring mental wellbeing, and the continued importance of journalists in a society in which everyone can publish widely. Each chapter takes a quick reference Q&A format and draws on case studies and examples from around the world and across various fields of journalism.
Social Media for Journalists is an essential textbook for undergraduate students approaching online and multimedia reporting for the first time.
TöbbTartalomjegyzék:
Introduction
Chapter 1. The social media revolution in journalism?
Chapter 2. Gathering: Stories, sources, and interviews
Chapter 3. Verifying: Trust, Truth and Factchecking
Chapter 4. Telling: Multimedia story-telling on social media
Chapter 5. Showing: Data visualisation and infographics
Chapter 6. Promoting: Using social media to promote your work, build your brand, interact with audiences
Chapter 7: Protecting: Trolling, harassment and staying safe on social media
Chapter 8: Updating
Index
Több