• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • 0
    Smart Cities at Play: Technology and Emerging Forms of Playfulness

    Smart Cities at Play: Technology and Emerging Forms of Playfulness by Papangelis, Konstantinos; Saker, Michael; Jones, Catherine;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 140.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        70 854 Ft (67 480 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 14 171 Ft off)
      • Discounted price 56 683 Ft (53 984 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1
    • Kiadó CRC Press
    • Megjelenés dátuma 2023. december 1.

    • ISBN 9781032608501
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem114 oldal
    • Méret 280x210 mm
    • Súly 512 g
    • Nyelv angol
    • 558

    Kategóriák

    Könyvtár és információtudomány általában Építőmérnöki tudományok, építőipar A számítástudomány matematikai elmélete Szoftverfejlesztés Komputergrafikai szoftverek Mesterséges intelligencia Virtuális valóság A számítástechnika biztonsági és egészségügyi vonatkozásai Az ember-gép kölcsönhatás A művészetről általában Építészet Integrált és egyéb szoftvercsomagok Építészet Játéktervezés Az internetről általában Internetes szolgálatások (online vásárlás, bankolás) További könyvek a számítástechnika területén Média és kommunikációtudomány általában Környezetvédelem Társadalomföldrajz Területszabályozás Könyvtár és információtudomány általában (karitatív célú kampány) Építőmérnöki tudományok, építőipar (karitatív célú kampány) A számítástudomány matematikai elmélete (karitatív célú kampány) Szoftverfejlesztés (karitatív célú kampány) Komputergrafikai szoftverek (karitatív célú kampány) Mesterséges intelligencia (karitatív célú kampány) Virtuális valóság (karitatív célú kampány) A számítástechnika biztonsági és egészségügyi vonatkozásai (karitatív célú kampány) Az ember-gép kölcsönhatás (karitatív célú kampány) A művészetről általában (karitatív célú kampány) Építészet (karitatív célú kampány) Integrált és egyéb szoftvercsomagok (karitatív célú kampány) Építészet (karitatív célú kampány) Játéktervezés (karitatív célú kampány) Az internetről általában (karitatív célú kampány) Internetes szolgálatások (online vásárlás, bankolás) (karitatív célú kampány) További könyvek a számítástechnika területén (karitatív célú kampány) Média és kommunikációtudomány általában (karitatív célú kampány) Környezetvédelem (karitatív célú kampány) Társadalomföldrajz (karitatív célú kampány) Területszabályozás (karitatív célú kampány)

    Rövid leírás:

    This book explores how smart cities enable new and playful ways for citizens to experience, inhabit and socialise within urban environments. It will be a resource for scholars and researchers of information technology.

    Több

    Hosszú leírás:

    This book explores how smart cities enable new and playful ways for citizens to experience, inhabit and socialise within urban environments.


    It examines how the functionality of digital technologies within municipal settings can extend beyond environmental pragmatism and socio-economic concerns, to include playful approaches to urban spaces that co-constitute and reinvigorate the experience of place through location-based applications and games. Chapters highlight the varied ways the city, as both a conceptual and lived space, is changing because of this confluence of technologies. The book also considers the extent to which these transformations form an armature upon which more playful approaches to the urban domain are emerging, while exploring what effect these ludic formations might have on related understandings of sociability.


    Smart Cities at Play: Technology and Emerging Forms of Playfulness will be a key resource for scholars and researchers of information technology, urban planning and design, games and interactive media, human-centred and user-centred design, human centred interaction, digital geography and sociology. This book was originally published as a special issue of Behaviour & Information Technology.

    Több

    Tartalomjegyzék:

          1. Introduction to smart cities at play: technology and emerging forms of playfulness 2. Factors that determine residents? acceptance of smart city technologies 3. The role of a location-based city exploration game in digital placemaking 4. Seeing new in the familiar: intensifying aesthetic engagement with the city through new location-based technologies 5.  Play in the smart city context: exploring interactional, bodily, social and spatial aspects of situated media interfaces 6. Smart data at play: improving accessibility in the urban transport system 7. Serious gaming as a means of facilitating truly smart cities: a narrative review

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    Smart Cities at Play: Technology and Emerging Forms of Playfulness

    Smart Cities at Play: Technology and Emerging Forms of Playfulness

    Papangelis, Konstantinos; Saker, Michael; Jones, Catherine; (ed.)

    70 854 Ft

    Mask Making Techniques: Creating 3-D Characters from 2-D Designs for Theatre, Cosplay, Film, and TV

    Mask Making Techniques: Creating 3-D Characters from 2-D Designs for Theatre, Cosplay, Film, and TV

    McClung, Mary C.;

    68 323 Ft

    High Energy Crosslinking Polymerization ? Applications of Ionizing Radiation: Applications of Ionizing Radiation

    High Energy Crosslinking Polymerization ? Applications of Ionizing Radiation: Applications of Ionizing Radiation

    Coqueret, X;

    60 732 Ft

    next