A termék adatai:

ISBN13:9781032608501
ISBN10:1032608501
Kötéstípus:Keménykötés
Terjedelem:114 oldal
Méret:280x210 mm
Súly:480 g
Nyelv:angol
658
Témakör:

Könyvtár és információtudomány általában

Építőmérnöki tudományok, építőipar

A számítástudomány matematikai elmélete

Szoftverfejlesztés

Komputergrafikai szoftverek

Mesterséges intelligencia

Virtuális valóság

A számítástechnika biztonsági és egészségügyi vonatkozásai

Az ember-gép kölcsönhatás

A művészetről általában

Építészet

Integrált és egyéb szoftvercsomagok

Építészet

Az internetről általában

Internetes szolgálatások (online vásárlás, bankolás)

További könyvek a számítástechnika területén

Média és kommunikációtudomány általában

Környezetvédelem

Társadalomföldrajz

Területszabályozás

Könyvtár és információtudomány általában (karitatív célú kampány)

Építőmérnöki tudományok, építőipar (karitatív célú kampány)

A számítástudomány matematikai elmélete (karitatív célú kampány)

Szoftverfejlesztés (karitatív célú kampány)

Komputergrafikai szoftverek (karitatív célú kampány)

Mesterséges intelligencia (karitatív célú kampány)

Virtuális valóság (karitatív célú kampány)

A számítástechnika biztonsági és egészségügyi vonatkozásai (karitatív célú kampány)

Az ember-gép kölcsönhatás (karitatív célú kampány)

A művészetről általában (karitatív célú kampány)

Építészet (karitatív célú kampány)

Integrált és egyéb szoftvercsomagok (karitatív célú kampány)

Építészet (karitatív célú kampány)

Az internetről általában (karitatív célú kampány)

Internetes szolgálatások (online vásárlás, bankolás) (karitatív célú kampány)

További könyvek a számítástechnika területén (karitatív célú kampány)

Média és kommunikációtudomány általában (karitatív célú kampány)

Környezetvédelem (karitatív célú kampány)

Társadalomföldrajz (karitatív célú kampány)

Területszabályozás (karitatív célú kampány)

Smart Cities at Play: Technology and Emerging Forms of Playfulness

 
Kiadás sorszáma: 1
Kiadó: CRC Press
Megjelenés dátuma:
 
Normál ár:

Kiadói listaár:
GBP 130.00
Becsült forint ár:
62 790 Ft (59 800 Ft + 5% áfa)
Miért becsült?
 
Az Ön ára:

50 232 (47 840 Ft + 5% áfa )
Kedvezmény(ek): 20% (kb. 12 558 Ft)
A kedvezmény érvényes eddig: 2024. június 30.
A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
Kattintson ide a feliratkozáshoz
 
Beszerezhetőség:

Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Nem tudnak pontosabbat?
 
  példányt

 
Rövid leírás:

This book explores how smart cities enable new and playful ways for citizens to experience, inhabit and socialise within urban environments. It will be a resource for scholars and researchers of information technology.

Hosszú leírás:

This book explores how smart cities enable new and playful ways for citizens to experience, inhabit and socialise within urban environments.


It examines how the functionality of digital technologies within municipal settings can extend beyond environmental pragmatism and socio-economic concerns, to include playful approaches to urban spaces that co-constitute and reinvigorate the experience of place through location-based applications and games. Chapters highlight the varied ways the city, as both a conceptual and lived space, is changing because of this confluence of technologies. The book also considers the extent to which these transformations form an armature upon which more playful approaches to the urban domain are emerging, while exploring what effect these ludic formations might have on related understandings of sociability.


Smart Cities at Play: Technology and Emerging Forms of Playfulness will be a key resource for scholars and researchers of information technology, urban planning and design, games and interactive media, human-centred and user-centred design, human centred interaction, digital geography and sociology. This book was originally published as a special issue of Behaviour & Information Technology.

Tartalomjegyzék:

      1. Introduction to smart cities at play: technology and emerging forms of playfulness 2. Factors that determine residents? acceptance of smart city technologies 3. The role of a location-based city exploration game in digital placemaking 4. Seeing new in the familiar: intensifying aesthetic engagement with the city through new location-based technologies 5.  Play in the smart city context: exploring interactional, bodily, social and spatial aspects of situated media interfaces 6. Smart data at play: improving accessibility in the urban transport system 7. Serious gaming as a means of facilitating truly smart cities: a narrative review