
SharePoint Office Pocket Guide
Document Collaboration in Action
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 7.99
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 404 Ft off)
- Kedvezményes ár 3 639 Ft (3 466 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
4 043 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó O'Reilly Media
- Megjelenés dátuma 2005. július 8.
- Kötetek száma Print PDF
- ISBN 9780596101121
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem88 oldal
- Méret 177x107 mm
- Súly 94 g
- Nyelv angol 0
Kategóriák
Hosszú leírás:
SharePoint Office Pocket Guide is the quick path to sharing documents and building lists. Written specifically for users of Microsoft Word, Excel, and Outlook, it covers the ins and outs of SharePoint clearly and concisely. Within minutes, you'll understand how to:
- Create team sites, document libraries, and shared workspaces.
- Add web parts to create custom pages.
- Build searchable libraries of PDF files.
- Link local copies of Word and Excel files to SharePoint workspace copies.
- Reconcile changes from multiple authors.
- Review document history.
- Use the Explorer Views to drag-and-drop files into SharePoint quickly.
- Create data lists that look up values from other lists (look-up tables).
- Group, total, and filter list items using views.
- Use InfoPath form libraries to collect data.
Tartalomjegyzék:
Chapter 1: Why Use SharePoint?;
1.1 Introduction;
1.2 Types of Sites;
1.3 Parts of a Page;
1.4 What Software Do You Need?;
Chapter 2: Start with SharePoint;
2.1 Adding Members;
2.2 Changing Pages;
2.3 Adding Content;
2.4 Setting Client Security;
Chapter 3: Share Meetings with Outlook;
3.1 Creating a Meeting Workspace;
3.2 Sharing Contacts;
Chapter 4: Workspaces with Excel;
4.1 Sharing Workbooks;
Chapter 5: Document Libraries with Word;
5.1 Adding Documents to a Library;
5.2 Creating New Documents;
5.3 Adding Document Properties;
5.4 Searching for Documents;
5.5 Searching Within PDFs;
Chapter 6: Gather Data with Lists or InfoPath;
6.1 Building a Lookup Table;
6.2 Creating a Data List;
6.3 Adding Totals, Groupings, and Filters;
6.4 Building Form Libraries;
Office Version Compatibility;
Online Resources;