• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Services Marketing and Management

    Services Marketing and Management by Gilmore, Audrey;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 55.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        28 336 Ft (26 987 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 5 667 Ft off)
      • Kedvezményes ár 22 669 Ft (21 590 Ft + 5% áfa)

    28 336 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma First Edition
    • Kiadó SAGE Publications Ltd
    • Megjelenés dátuma 2003. május 15.

    • ISBN 9780761941583
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem216 oldal
    • Méret 242x170 mm
    • Nyelv angol
    • 0

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    Services Marketing and Management covers the core topics of services management in a concise and informative manner.

    The text:

    - provides an overview of the characteristics and underlying principles of delivering services in today's marketplace

    - places these underlying issues in the context of organisational frameworks and activities

    - discusses different services contexts including financial services, tourism, charities and museums.

    Több

    Hosszú leírás:

    Services Marketing and Management provides an in-depth consideration of how services are conceptualized, designed and managed, creating the basis for a clear understanding of the multi-dimensional aspects of services.



    Unlike many textbooks on services marketing this book puts services management and delivery in context. Firstly, it explores the effect of organizational structures, management styles, internal marketing and management competencies on service management decision making and implementation. Secondly, Services Marketing and Management considers detailed examples of not-for-profit and for-profit service organizations and service delivery.



    Finally, this text addresses contemporary issues for services managers and speculates on some of the challenges for the future of services marketing.



    This textbook is designed for postgraduate and MBA students of services management and services marketing courses as well as undergraduates.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    PART ONE: UNDERLYING THEMES
    Underpinning Concepts of Services Marketing Management
    Evaluation and Measurements of Services
    PART TWO: MANAGING SERVICES
    Services Marketing in Specific Contexts
    The For-Profit Sector
    Services Marketing in Specific Contexts
    The Not-For-Profit Sector
    Organizational Influences on Services Management
    Management Styles and Emphasis for Services Marketing
    Internal Marketing in Service Organizations
    Management Competencies for Services Marketing
    PART THREE: SERVICE MANAGEMENT ISSUES
    Contemporary Issues in Services Marketing
    Service Marketing Management
    What Does the Future Hold?

    Több