
Services Marketing and Management
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 55.99
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 5 667 Ft off)
- Kedvezményes ár 22 669 Ft (21 590 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
28 336 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma First Edition
- Kiadó SAGE Publications Ltd
- Megjelenés dátuma 2003. május 15.
- ISBN 9780761941583
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem216 oldal
- Méret 242x170 mm
- Nyelv angol 0
Kategóriák
Rövid leírás:
Services Marketing and Management covers the core topics of services management in a concise and informative manner.
The text:
- provides an overview of the characteristics and underlying principles of delivering services in today's marketplace
- places these underlying issues in the context of organisational frameworks and activities
- discusses different services contexts including financial services, tourism, charities and museums.
TöbbHosszú leírás:
Services Marketing and Management provides an in-depth consideration of how services are conceptualized, designed and managed, creating the basis for a clear understanding of the multi-dimensional aspects of services.
Unlike many textbooks on services marketing this book puts services management and delivery in context. Firstly, it explores the effect of organizational structures, management styles, internal marketing and management competencies on service management decision making and implementation. Secondly, Services Marketing and Management considers detailed examples of not-for-profit and for-profit service organizations and service delivery.
Finally, this text addresses contemporary issues for services managers and speculates on some of the challenges for the future of services marketing.
This textbook is designed for postgraduate and MBA students of services management and services marketing courses as well as undergraduates.
TöbbTartalomjegyzék:
PART ONE: UNDERLYING THEMES
Underpinning Concepts of Services Marketing Management
Evaluation and Measurements of Services
PART TWO: MANAGING SERVICES
Services Marketing in Specific Contexts
The For-Profit Sector
Services Marketing in Specific Contexts
The Not-For-Profit Sector
Organizational Influences on Services Management
Management Styles and Emphasis for Services Marketing
Internal Marketing in Service Organizations
Management Competencies for Services Marketing
PART THREE: SERVICE MANAGEMENT ISSUES
Contemporary Issues in Services Marketing
Service Marketing Management
What Does the Future Hold?