• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Service Management and Marketing Principles: Competing in the Service Economy

    Service Management and Marketing Principles by Kandampully, Jay; Solnet, David J.;

    Competing in the Service Economy

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 37.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        18 149 Ft (17 285 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 1 815 Ft off)
      • Kedvezményes ár 16 334 Ft (15 557 Ft + 5% áfa)

    18 149 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1
    • Kiadó Routledge India
    • Megjelenés dátuma 2024. június 7.

    • ISBN 9781032749655
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem246 oldal
    • Méret 234x156 mm
    • Súly 460 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 22 Illustrations, black & white; 22 Halftones, black & white; 8 Tables, black & white
    • 898

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    This book explores the service economy and challenges that all organizations face as goods and services make way for a world where customers (B2C) and businesses (B2B) seek seamless, thoughtful and exceptional experiences.

    Több

    Hosszú leírás:

    This book explores the service economy and challenges that all organizations face as goods and services make way for a world where customers (B2C) and businesses (B2B) seek seamless, thoughtful, and exceptional experiences. This book introduces readers to a range of interrelated topics and the application of service management and marketing theories which are fundamentally critical to the success of all enterprises seeking competitive advantage through enhanced customer experience.


    This book analyses management and marketing challenges in the service and experience economy and provides insights into how marketers and managers can strike a balance between supply, demand, price, and quality and leverage technology for operational efficiency and to better manage customer service and expectations. Through the coverage of critical foundational topics, from how value is created; the evolution of global economies from goods, services to experiences; foundations of customer-centric management; managing service workers; integrating human touch with high-tech service; and many others, the authors provide a holistic understanding of management in a complex, globally interconnected world.


    This book will be useful for students, researchers, and instructors of business management, marketing, commerce, and economics. It will also be of interest to professionals working in healthcare, retail, financial services, government hospitality, leisure, tourism, and other services.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Acknowledgements. Introduction 1. The Service Economy 2. Management and Marketing Challenges in the Service Economy 3. Management Implications for Service Supply and Demand 4. Understanding Service Quality 5. Customer Centricity in Practice 6. Translating Service Vision to Action 7. Managing Customer Experience and Service Failures 8. Crafting a Culture for Service Excellence 9. Leveraging Technology 10. Fostering Service Innovation. Index.

    Több