• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Serious Creativity: How to be creative under pressure and turn ideas into action

    Serious Creativity by de Bono, Edward;

    How to be creative under pressure and turn ideas into action

      • 15% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 20.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        9 555 Ft (9 100 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 15% (cc. 1 433 Ft off)
      • Kedvezményes ár 8 122 Ft (7 735 Ft + 5% áfa)

    9 555 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: Várható beérkezés: 2026. január vége.
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó Ebury Publishing
    • Megjelenés dátuma 2015. március 5.
    • Kötetek száma Trade paperback (UK)

    • ISBN 9780091939700
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem480 oldal
    • Méret 216x135x34 mm
    • Súly 468 g
    • Nyelv angol
    • 0

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    If you want to be the best, focus on your most valuable asset: the power of your creative mind

    As competition and the pace of change intensify, companies and individuals need to harness their creativity to stay ahead of the field. Under pressure, people often think they can't be creative; many more are convinced they are not creative at all because they have never been 'arty'. Creative genius Edward de Bono debunks these common notions in this remarkable book. He shows how creativity is a learnable skill - one that everyone can use to improve their performance. He then explains how you can unlock your own creativity to reap the personal and professional rewards it will bring. Learn how to:

    be creative on demand with de Bono's step-by-step approach

    add value to ideas and turn them into financial assets

    boost creativity with the power of lateral thinking

    break free from old ways of thinking with creative challenging

    Több

    Tartalomjegyzék:

    1: About the Author 2: Introduction 1: THE NEED FOR CREATIVE THINKING 2: Take-away Value 15 3: The Theoretical Need for Creativity 4: The Practical Need for Creativity 5: Information and Creativity 6: Misperceptions About Creativity 7: Sources of Creativity 8: Lateral Thinking 9: Perception and Processing 10: Design and Analysis 11: The Uses of Creative Thinking 2: LATERAL THINKING TOOLS AND TECHNIQUES 12: The Six Thinking Hats 13: The Creative Pause 14: Focus 15: Challenge 16: Alternatives 17: The Concept Fan 18: Concepts 19: Provocation 20: Movement 21: Setting Up Provocations 22: The Random Input 23: Sensitizing Techniques 24: Application of the Lateral Thinking 25: Techniques 26: Harvesting 27: The Treatment of Ideas 28: Formal Output 29: Group or Individual 3: THE APPLICATION OF CREATIVE THINKING 30: Application 31: Everyday Creativity/Specific Creativity 32: The Creative Hit List 33: Introduction of Creativity 34: Responsibility 35: Structures and Programmes 36: Training 37: Formats 38: Evaluation 39: Summary 4: Appendices 1: The Lateral Thinking Techniques 2: Notes on the Use of the Lateral Thinking Techniques 3: Harvesting Checklist 4: Treatment of Ideas Checklist 40: Index

    Több
    0