
School-to-School Collaboration Enhancing Teaching
Bridging the Education Divide in China
Sorozatcím: Education and Society in China;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 145.00
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 14 677 Ft off)
- Discounted price 58 708 Ft (55 912 Ft + 5% áfa)
73 384 Ft
Beszerezhetőség
Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó Routledge
- Megjelenés dátuma 2025. július 11.
- ISBN 9781032968902
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem192 oldal
- Méret 234x156 mm
- Súly 453 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 7 Illustrations, black & white; 4 Halftones, black & white; 3 Line drawings, black & white; 4 Tables, black & white 700
Kategóriák
Rövid leírás:
In an era where educational disparity poses a significant challenge, this book explores the transformative power of school-to-school collaboration through the development of the Education Group in China.
Több
Hosszú leírás:
In an era where educational disparity poses a significant challenge, this book explores the transformative power of school-to-school collaboration through the development of the Education Group in China.
The chapters cover one of the critical forms of school-to-school collaboration in China, the Education Group, which was adopted to address the educational gaps among schools and between regions. Through an in-depth case study of education groups, the book unveils how these collaborations serve as a strategic tool to enhance teaching quality and bridge the education divide. With a focus on the intricacies of implementation, strategies, and the multifaceted impacts on teachers, the case study offers a comprehensive look into the mechanics and outcomes of educational groups in China. With special attention paid to this form of school-to-school collaboration, the book debates how it influences teachers in China, applying both the organisational neo-institutionalism theory and the network governance theory to assess the developing trajectory of the education group in China and investigate its impact on teachers.
This book is an essential resource for academics and students in the field of educational sciences who are interested in the impact of policy and collaboration on teaching quality. It is also a viable resource for teachers and school leaders looking for actionable strategies to enhance collaborative efforts.
TöbbTartalomjegyzék:
1. Introduction
2. The School-to-School Collaboration in China and Western Countries: Development and its Influences
3. Theorising School-to-School Collaboration
4. Research Design and Case Study
5. The Trajectory and Driving Forces of the Education Group
6. Network Strategies Within the Education Group
7. Teacher Changes Under the Influences of Education Group
8. Education Group as an Approach to Reduce Educational Disparity in China
Több
School-to-School Collaboration Enhancing Teaching: Bridging the Education Divide in China
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
73 384 Ft