• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Rethinking How Art Is Taught: A Critical Convergence

    Rethinking How Art Is Taught by Walling, Donovan R.;

    A Critical Convergence

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 23.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        12 141 Ft (11 563 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 2 428 Ft off)
      • Kedvezményes ár 9 713 Ft (9 250 Ft + 5% áfa)

    12 141 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    Rövid leírás:

    Learn how to use art education to impact critical learning ? from reading scores to math skills ? with this practical, innovative book.

    Több

    Hosszú leírás:

    In discussing how art education theorists, teachers, and artists might think about art education in new ways, this book delves into five topics, each the subject of a separate chapter. First is the new "official" interest in art education, beginning with the national goals, which were formalized in the Goals 2000 legislation of 1994. Second is discipline-based art education theory. Third is an examination of postmodernism. Fourth is a consideration of constructivist teaching theory within the context of art education. Fifth is a survey of new computer technology for applications that can serve art education. And the sixth chapter offers a summary of this critical convergence and addresses related issues, such as arts research.

    "Excellent real-life examples drawn from credible sources. I wish that policymakers and administrators would read it in full!"

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Introduction
    Thinking about Art Education
    Goals, Standards and Curriculum Reform
    A Disciplines Approach to Comprehensive Art Education
    The Influence of Postmodern Perspectives
    Constructivist Teaching in the Visual Arts
    The Technological Renaissance in Art Education
    Critical Convergence and the Future of Art Education

    Több