• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Retail Marketing: Contemporary Approaches to Retailing in the Digital and Experience Economy

    Retail Marketing by Montano, Sarah;

    Contemporary Approaches to Retailing in the Digital and Experience Economy

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 39.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        19 735 Ft (18 795 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 1 974 Ft off)
      • Kedvezményes ár 17 761 Ft (16 916 Ft + 5% áfa)

    19 735 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1
    • Kiadó Kogan Page
    • Megjelenés dátuma 2025. november 3.

    • ISBN 9781398617636
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem304 oldal
    • Méret 240x170x15 mm
    • Súly 666 g
    • Nyelv angol
    • 700

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    Learn how retailers can succeed with this textbook that covers the key concepts and practices of contemporary retail marketing and management.

    Több

    Hosszú leírás:

    Retail Marketing offers an up-to-date and accessible approach that balances the key theories with real-world industry practice to show how retailers are operating in today's complex business environment.

    It covers essential topics of retail marketing and management, beginning with a history of retailing practices to understand the background behind retail's position within society. It then moves on to recent innovations and trends that are leading the field today. Supported by international examples throughout, the textbook also examines topics such as strategy, customer experience, supply chains and merchandising to ensure students gain an understanding of the whole retail process.

    Written by the BBC's retail expert, Sarah Montano, it also covers important discussions of ethics in retailing, sustainability considerations as well as multi-channel methods including the combined use of physical and digital channels in 'phygital' retail. Real-world examples from Cadbury, Tiffany and Co, Wilko and H&M Ginza, Japan, and vignettes from industry professionals and customers ensure students put their understanding of the theory into practice. Retail Marketing includes in-text learning features such as learning outcomes, a glossary and exercise questions. It is supported by online resources of PowerPoint slides, multiple choice questions, videos and interactive diagrams.

    This textbook is ideal for postgraduate students taking modules on Retail Marketing as part of their Retail or Marketing degrees.

    Több