
Re-Creating the Citadel and the Photographs of Kaveh Golestan
-
15% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 48.00
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 15% (cc. 3 553 Ft off)
- Kedvezményes ár 20 135 Ft (19 176 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
23 688 Ft
Beszerezhetőség
Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Thames & Hudson
- Megjelenés dátuma 2025. október 30.
- ISBN 9783775757621
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem144 oldal
- Nyelv angol 700
Kategóriák
Hosszú leírás:
Photography and public memory
Re-creating the Citadel and the Photographs of Kaveh Golestan is a political archaeology of a little-known crime committed in the early days of the nascent Islamic state in Iran in 1979. The starting point and artistic core of the book are sixty-one photographs taken between 1975 and 1977 by photographer Kaveh Golestan, who documented Tehrans red-light district a few years before it was violently set ablaze and wiped from the urban landscape and social memory. The book recovers the site and the social and spatial experiences associated with the area: its relationship to human life, the polis, social aesthetics, politics and dynamics, and the relationship between marginal and metropolitan citizenry. The project restores it to social memory and the public domain as a catalyzing moment in the establishment and preservation of a state-imposed project of violence against citizens and history itself.