• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Real-Time Shading
      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 135.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        68 323 Ft (65 070 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 13 665 Ft off)
      • Kedvezményes ár 54 659 Ft (52 056 Ft + 5% áfa)

    68 323 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    Rövid leírás:

    This book serves as a primer and a repository for the off-the-wall algorithms and techniques, and is an instrument that those in computer graphics, who may have felt the field has past them by, can use as a tutorial to catch back up. It is helpful for anyone who wants to use real-timeshading.

    Több

    Hosszú leírás:

    This book covers real-time shading systems, their design and how they work. Procedural shading, long valued for off-line rendering and production animation is now possible on interactive graphics hardware. These developments are important for areas such as game development, product design, and scientific visualization, among others. The authors include examples of techniques for achieving common effects efficiently in a real-time shading language ranging from full procedural shading on advanced specialized hardware to limited, yet surprisingly flexible shading on unextended OpenGL, to modern PC graphics accelerators.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    I: Fundamentals 1. Introduction 2. Reflectance 3. Texturing 4. Procedural Shaders 5. Graphics Hardware II: Building Blocks for Shading 6. Texture Shading 7. Environment Maps for Illumination 8. The Texture Atlas III: High-Level Procedural Shading 9. Classifying Shaders 10. APST: Antialiased Parameterized Solid Texturing 11. Compiling Real-Time Procedural Shaders 12. RenderMan 13. Pfman: Procedural Shaders on PixelFlow 14. ISL: Interactive Shading Language 15. RTSL: The Stanford Real-Time Shading Language 16. ESMTL: The Evans & Sutherland Multitexturing Language 17. OpenGL2.0 18. APIs IV: And Beyond 19. Predicting the Present

    Több