• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Reaching and Teaching Middle School Learners: Asking Students to Show Us What Works

    Reaching and Teaching Middle School Learners by Bishop, Penny A.; Pflaum, Susanna W.;

    Asking Students to Show Us What Works

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 53.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        26 823 Ft (25 546 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 5 365 Ft off)
      • Kedvezményes ár 21 459 Ft (20 437 Ft + 5% áfa)

    26 823 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1
    • Kiadó Corwin
    • Megjelenés dátuma 2005. július 1.

    • ISBN 9781412914789
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem168 oldal
    • Méret 254x177 mm
    • Nyelv angol
    • 0

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    Enhance classroom practice by inviting students to offer feedback on pedagogy, learning styles, and their needs and preferences.

    Több

    Hosszú leírás:

    Enhance classroom practice by promoting an open and shared process with your students!

    Middle school students have much to say about the quality of their schooling experiences and can provide rich insight into what works for them and what doesn't. Educators Penny A. Bishop and Susanna W. Pflaum demonstrate how to enhance classroom practice by inviting students to offer feedback on pedagogy, learning styles, and their individual preferences and needs. Written for new and veteran teachers of grades 4-8, the unique framework of this book takes its cue from the students themselves by using their own words and drawings, combined with the authors' action research, insightful analysis, and shared experiences.

    Highlights of this powerful resource include:

    • Instructional strategies and content-area learning
    • Social interactions within the classroom that promote or inhibit learning
    • Learner insights into their own engagement and disengagement in the classroom
    • Student drawings, reflective questions for teachers, mini-lessons, and frequently asked questions about consulting students and honoring their insights
    Reaching and Teaching Middle School Learners focuses on the learning needs of adolescents as identified by the students themselves. By promoting an open and shared process with your students, you can meet the unique challenges of working with middle school learners and create a positive schooling experience for all.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Foreword by Chris Stevenson
    Preface
    Acknowledgments
    About the Authors
    1. The Case for Consulting Students
    2. The Social Lives of Schools and Classrooms
    3. Choice, Action, and Relevance in Curriculum
    4. Math Is the Measure
    5. Reading in School
    6. Inquiring and Communicating in Science and Social Studies
    7. Consulting Your Students
    References
    Index

    Több