• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Quantitative Models in Marketing Research

    Quantitative Models in Marketing Research by Franses, Philip Hans; Paap, Richard;

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 67.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        34 409 Ft (32 771 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 3 441 Ft off)
      • Kedvezményes ár 30 969 Ft (29 494 Ft + 5% áfa)

    34 409 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó Cambridge University Press
    • Megjelenés dátuma 2001. augusztus 9.

    • ISBN 9780521801669
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem222 oldal
    • Méret 253x175x19 mm
    • Súly 603 g
    • Nyelv angol
    • 0

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    This 2001 book presents important and practically relevant quantitative models used for marketing research.

    Több

    Hosszú leírás:

    Advances in data collection and data storage techniques have enabled marketing researchers to study the individual characteristics of a large range of transactions and purchases, in particular the effects of household-specific characteristics. This 2001 book presents important and practically relevant quantitative models for marketing research. Each model is presented in detail with a self-contained discussion, which includes: a demonstration of the mechanics of the model, empirical analysis, real world examples, and interpretation of results and findings. The reader of the book will learn how to apply the techniques, as well as understand the methodological developments in the academic literature. Pathways are offered in the book for students and practitioners with differing numerical skill levels; a basic knowledge of elementary numerical techniques is assumed.

    Review of the hardback: 'The senior author is a well-known and highly respected applied econometrician working on marketing problems. Quantitative Models in Marketing Research reflects the authors' expertise and experience to provide concise coverage of an underused set of useful marketing tools. I recommend that marketing scientists have this book on their bookshelves.' Journal of Marketing Research

    Több

    Tartalomjegyzék:

    List of figures; List of tables; Preface; 1. Introduction and outline of the book; 2. Features of marketing research data; 3. A continuous dependent variable; 4. A binomial dependent variable; 5. An unordered multinomial dependent variable; 6. An ordered multinomial dependent variable; 7. A limited dependent variable; 8. A duration dependent variable; Appendix; Bibliography; Author index; Subject index.

    Több