 
      Public Relations and Death
Sorozatcím: Routledge New Directions in PR & Communication Research;
- 
          
          10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 145.00
- 
          
            69 273 Ft (65 975 Ft + 5% áfa)Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie. 
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 6 927 Ft off)
- Kedvezményes ár 62 346 Ft (59 378 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
69 273 Ft
Beszerezhetőség
Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó Routledge
- Megjelenés dátuma 2025. december 29.
- ISBN 9781138098480
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem264 oldal
- Méret 234x156 mm
- Nyelv angol 700
Kategóriák
Rövid leírás:
This volume for the first time examines the intricate and often obscured interplay between death and public relations across historical periods and within contemporary society. It will be of interest to scholars of public relations, communication studies, promotional marketing and public diplomacy.
TöbbHosszú leírás:
This volume for the first time examines the intricate and often obscured interplay between death and public relations across historical periods and within contemporary society. Beyond its natural inevitability, death has functioned as a potent instrument for image and reputation management, the legitimization of authority, and the construction of collective memory. From antiquity to the digital era, communicative practices have employed death not merely to commemorate the deceased, but also as a mechanism to consolidate dynastic power, disseminate ideological frameworks, and exert influence over the living. Relations to death and relations through death shape the society’s past, present and future.
This generative study explores the tensions between individual memory and official historiography, the strategic use of selective commemoration to legitimate political and cultural power, and the role of public relations in shaping narratives of life and death across the arts, media, and political discourse.
This comprehensive volume will be of interest to scholars and researchers of public relations, communication studies, promotional marketing and public diplomacy as well as critical historiography, thanatology, sociology, political philosophy, garbology, and discursive approaches to age and death.
TöbbTartalomjegyzék:
Introduction 1. Death as Element of PR Historicity 2. Legitimating Power Through Selective Commemoration and Forgetting 3. Sites of Memory 4. Counter-Commemorations 5. Discourses of Death 6. Postself: Managing After-Death Identity and Image 7. Death in the Arts and Media 8. George A. Romero: (Un)Dead and Activist Public Relations Art 9. Rubbish, Public Relations and Immortality 10. Death and Promotion 11. Public Relations, Thanatopower and Necropolitics 12. Is Public Relations Dead?
Több 
     
     
     
     
     
    