• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Hírek

  • 0
    Principles of Game Audio and Sound Design: Sound Design and Audio Implementation for Interactive and Immersive Media

    Principles of Game Audio and Sound Design by Sinclair, Jean-Luc;

    Sound Design and Audio Implementation for Interactive and Immersive Media

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 38.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        19 732 Ft (18 793 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 1 973 Ft off)
      • Discounted price 17 759 Ft (16 914 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    Rövid leírás:

    : Syntax and Basics?

  • Playing Audio In Unity



  • ?


    Chapter 8: Implementing Audio: Common Scenarios






      1. Before You Start: Preparing Your Assets 

      2. Ambiences and Loops



    ?


    Chapter 9: Environmental Modeling





    1. What is Environmental Modeling

    2. Distance Modeling

    3. Additional Factors



    ?


    Chapter 10: Procedural Audio: Beyond Samples





    1. Introduction, benefits and drawbacks.

    2.  


    3. Practical Procedural Audio: A Wind Machine and a Sword Collision Model


    ?


    Chapter 11: Adaptive Mixing





    1. What?s in a Mix? Inform and Entertain (again).

    2. The Unity Audio Mixer

    3. Snapshots, Automation and Game States


    4. Good Practices



    ?Chapter 12: Audio Data Reduction





    1. Digital Audio: A Quick Review

    2. Data Reduction Strategies

    3. Data Reduction Good Practices




    4. Data Reduction In Unity

    Több

    Hosszú leírás:

    Principles of Game Audio and Sound Design is a comprehensive introduction to the art of sound for games and interactive media using Unity. This accessible guide encompasses both the conceptual challenges of the artform as well as the technical and creative aspects, such as sound design, spatial audio, scripting, implementation and mixing.


    Beginning with basic techniques, including linear and interactive sound design, before moving on to advanced techniques, such as procedural audio, Principles of Game Audio and Sound Design is supplemented by a host of digital resources, including a library of ready-to-use, adaptable scripts. This thorough introduction provides the reader with the skills and tools to combat the potential challenges of game audio independently.


    Principles of Game Audio and Sound Design is the perfect primer for beginner- to intermediate-level readers with a basic understanding of audio production and Unity who want to learn how to gain a foothold in the exciting world of game and interactive audio.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Chapter 1: Introduction





    1. The Genesis of Audio In Games



    2. From Sample Playback to Procedural Audio



    3. How to Use this book



    Chapter 2: The Role of Audio in Interactive and Immersive Environments






      1. Inform, Entertain, Immerse


      2. Challenges of Game Audio

    Chapter 3: The Game Engine Paradigm





    1. What is a Game Engine

    2. SubSystems



    ?Chapter 4: The Audio Engine and Spatial Audio





    1. Listener, Audio Clips and Audio Sources

    2. Audio Localization and Distance Cues

    Chapter 5: Sound Design, The Art of Effectively Communicating with Sound





    1. The Art of Sound Design:

    2. Basic Techniques


    ?


    Chapter 6: Practical Sound Design





    1. Setting Up a Sound Design Session and Signal Flow




    2. Practical Sound Design and Prototyping

    Chapter 7: Coding For Game Audio






      1. Why Learn to Code?

      2. An intro to C

        Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    Principles of Game Audio and Sound Design: Sound Design and Audio Implementation for Interactive and Immersive Media

    Principles of Game Audio and Sound Design: Sound Design and Audio Implementation for Interactive and Immersive Media

    Sinclair, Jean-Luc;

    19 732 Ft

    next