• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Planning for Outdoor Learning: A Practical Guide for the Early Years

    Planning for Outdoor Learning by Bilton, Helen;

    A Practical Guide for the Early Years

    Sorozatcím: Bringing Outdoor Learning to Life;

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 15.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        7 639 Ft (7 275 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 764 Ft off)
      • Kedvezményes ár 6 875 Ft (6 548 Ft + 5% áfa)

    7 639 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1
    • Kiadó Routledge
    • Megjelenés dátuma 2025. november 28.

    • ISBN 9780367322724
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem190 oldal
    • Méret 297x210 mm
    • Súly 453 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 261 Illustrations, color; 225 Halftones, color; 36 Line drawings, color; 4 Tables, color
    • 700

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    Planning is key to creating rich outdoor learning experiences, where children, educators and the environment can work together. This book supports practitioners working with children aged 2-6 (including Reception and Year 1) develop a flexible, observation-led approach to planning that places children at the heart of the process.

    Több

    Hosszú leírás:

    When the environment is right, children flourish. Just as ready-made meals don’t create great chefs, ready-made environments don’t nurture independent thinkers.


    Planning is key to creating rich outdoor learning experiences, where children, educators and the environment can work together. This book supports practitioners working with children aged two to six (including Reception and Year 1) develop a flexible, observation-led approach to planning that places children at the heart of the process. 


    Rather than a rigid, one-size-fits-all process, planning should be a dynamic, responsive practice that evolves with the needs of the children and setting. Through practical examples, this book demonstrates how well-planned outdoor spaces support children’s independence and problem-solving skills. Chapters include:



    • The planning cycle – making planning accessible and achievable

    • Guiding principles for effective outdoor learning

    • Creating intentional environments that support children’s curiosity and development

    • Observation, assessment and documentation made manageable

    • Case studies from real settings and their outdoor planning journeys

    Features:



    • Hundreds of full-colour photographs

    • Reflective tasks and activities for staff development

    • Practical tools for creating adaptable, child-centred plans

    This book empowers early years practitioners to design outdoor learning experiences that truly meet children’s needs. By focusing on the ‘why’ and ‘how’ of planning, it ensures that day-to-day practice is guided by meaningful aims and objectives – allowing educators to spend less time on paperwork and more time engaging with the children.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    List of figures


    Acknowledgements


    Series foreword


    Introduction


    Chapter 1: The Planning cycle


    Chapter 2: The Guiding Principles


    Chapter 3: An intentional environment


    Chapter 4: Making changes


    References


    Appendices 0 - 8


     

    Több