
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 107.00
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 10 830 Ft off)
- Kedvezményes ár 43 322 Ft (41 259 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
54 152 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Cambridge University Press
- Megjelenés dátuma 1997. május 13.
- ISBN 9780521550437
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem242 oldal
- Méret 261x189x20 mm
- Súly 840 g
- Nyelv angol 0
Kategóriák
Rövid leírás:
First published in 1997, Photography and its Critics offers an overview of nineteenth-century American and European writing about photography.
TöbbHosszú leírás:
First published in 1997, Photography and its Critics offers an overview of nineteenth-century American and European writing about photography from such disparate fields as art theory, social reform, and physiology. The earliest criticism of the invention was informed by an ample legacy of notions about objectivity, appearances, and copying. Received ideas about neutral vision, intuitive genius, and progress in art also shaped nineteenth-century understanding of photography. In this study, Mary Warner Marien argues that photography was an important social and cultural symbol for modernity and change in several fields, such as art and social reform. Moreover, she demonstrates how photography quickly emerged as a pliant symbol for modernity and change, one that could as easily oppose progress as promote democracy.
"...the realization of a brilliant cultural history of photography in the nineteenth century." Mark B. Pohlad
Tartalomjegyzék:
1. The origins of photographic discourse; 2. Photography and the modern in nineteenth-century thought; 3. Art, photography and society; 4. Forced to be free: photography, literacy, and mass culture; 5. The lure of modernity; Epilogue: ghosts: photography and the modern; Bibliographic survey.
Több