• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • The Profit Impact of Marketing Strategy Project: Retrospect and Prospects

    The Profit Impact of Marketing Strategy Project by Farris, Paul W.; Moore, Michael J.;

    Retrospect and Prospects

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 100.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        50 610 Ft (48 200 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 10 122 Ft off)
      • Kedvezményes ár 40 488 Ft (38 560 Ft + 5% áfa)

    50 610 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó Cambridge University Press
    • Megjelenés dátuma 2004. november 4.

    • ISBN 9780521840538
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem326 oldal
    • Méret 229x152x19 mm
    • Súly 610 g
    • Nyelv angol
    • 0

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    The contribution of the PIMS project explored in the context of developments in business.

    Több

    Hosszú leírás:

    This book was first published in 2004. Developments in strategic thinking and econometric methods, alongside fundamental changes in technology and in the nature of competition, argue the need for an in-depth but accessible assessment of the Profit Impact of Marketing Strategy's project. Here, Paul Farris and Michael Moore gather together contributions from experts across the US and Europe to offer a retrospective analysis alongside innovative perspectives on future marketing strategy and performance assessment methods. Appealing to scholars and reflective practitioners interested in fostering practical knowledge about business innovation and changes, this book not only explores ways of thinking about and working with PIMS but also explores the unresolved issues arising from the original data. As the business community renews its attempts to recreate the kind of inter-firm cooperation that produced the PIMS project, sharing many of the ideals, this volume will broadly appeal.

    "...a high-powered set of authors provide both important substantive lessons and implications for how to better address this critical topic." Professor Don Lehman, Columbia University and Tuck Graduate School of Business, Dartmouth; former Director of the Marketing Science Institute

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Foreword Paul Farris and Michael Moore; 1. The PIMS: project vision, achievements and scope of the data Paul Farris with John U. Farley; 2. Putting PIMS into perspective: enduring contributions to strategic questions George Day; 3. PIMS and COMPUSTAT data: different horses for the same courses? D. Eric Boyd, Paul Farris, and Lutz Hildebrandt; 4. Order of market entry: empirical results from the PIMS data and future research topics William Robinson and Mark Parry; 5. Marketing costs and prices David Reibstein, D. Eric Boyd, and Paul Farris; 6. Does innovativeness enhance new product success?: insights from a meta-analysis of the evidence David M. Szymanski, Michael Kroff, and Lisa C. Troy; 7. The model by Phillips, Chang, and Buzzell revisited: the effects of unobservable variables Lutz Hildebrandt and Dirk Temme; 8. Causation and components in market share-performance models: the role of identities Kusum Ailawadi and Paul Farris; 9. Cargo cult econometrics: specification testing in simultaneous equations marketing models Michael Moore, Ruskin Morgan, and Judith Roberts; 10. PIMS and the market share effect: biased evidence versus fuzzy evidence Marcus Christen and Hubert Gatignon; 11. PIMS in the new millennium: How PIMS might be different tomorrow Paul Farris and Michael Moore.

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    20% %kedvezmény
    The Profit Impact of Marketing Strategy Project: Retrospect and Prospects

    On Humour

    Critchley, Simon;

    12 141 Ft

    9 713 Ft

    20% %kedvezmény
    The Profit Impact of Marketing Strategy Project: Retrospect and Prospects

    Handbook of Pediatric HIV Care

    Zeichner, Steven L.; Read, Jennifer S.; (ed.)

    47 062 Ft

    37 650 Ft

    20% %kedvezmény
    The Profit Impact of Marketing Strategy Project: Retrospect and Prospects

    The Empire of Chance: How Probability Changed Science and Everyday Life

    Gigerenzer, Gerd; Swijtink, Zeno; Porter, Theodore; Daston, Lorraine; Beatty, John; Kruger, Lorenz;

    13 664 Ft

    10 932 Ft

    20% %kedvezmény
    The Profit Impact of Marketing Strategy Project: Retrospect and Prospects

    Communication Studies: The Essential Resource

    Beck, Andrew; Bennett, Peter; Wall, Peter; (ed.)

    73 384 Ft

    58 708 Ft

    20% %kedvezmény
    The Profit Impact of Marketing Strategy Project: Retrospect and Prospects

    New Directions in Psychological Anthropology

    Schwartz, Theodore; White, Geoffrey M.; Lutz, Catherine A.; (ed.)

    26 317 Ft

    21 054 Ft

    20% %kedvezmény
    The Profit Impact of Marketing Strategy Project: Retrospect and Prospects

    Choral Music on Record

    Blyth, Alan; (ed.)

    16 195 Ft

    12 956 Ft

    next