
Pedagogical Opportunities of the Review Genre
Learning in Cultures of Evaluation
Sorozatcím: Routledge Research in Media Literacy and Education;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 135.00
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 13 665 Ft off)
- Discounted price 54 659 Ft (52 056 Ft + 5% áfa)
68 323 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó Routledge
- Megjelenés dátuma 2024. június 28.
- ISBN 9781032377001
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem240 oldal
- Méret 234x156 mm
- Súly 460 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 10 Illustrations, black & white; 1 Halftones, black & white; 9 Line drawings, black & white; 10 Tables, black & white 616
Kategóriák
Rövid leírás:
Pedagogical Opportunities of the Review Genre unleashes the pedagogical potential of the review genre, reframing the act of reviewing of cultural products as a communicative practice from a pedagogical perspective.
TöbbHosszú leírás:
Pedagogical Opportunities of the Review Genre unleashes the pedagogical potential of the review genre, reframing the act of reviewing of cultural products as a communicative practice from a pedagogical perspective.
Negotiating between traditions of journalism and media studies and pedagogy, the author presents a novel approach that will increase the readers? understanding of an activity that is on the increase in an era where 'everyone can be a critic'. She identifies, describes, and develops genre-based pedagogies in formal, non-formal, and informal contexts of learning and teaching, in order to recontextualize the review as a form of learning and rethink of its potential as an inclusive, engaging, and a transformative critical cultural practice.
This innovative and truly interdisciplinary study will interest students and researchers in the areas of media literacy, digital media, media and communication studies, cultural studies, sociology of arts, and pedagogical studies ? in particular, cultural journalism and criticism, audience studies, cultural production, and cultural mediation, as well as critical media pedagogy and literacy studies.
TöbbTartalomjegyzék:
1. Introduction: Living in Cultures of Evaluation 2. Reviewing as Critical Cultural Prosumption 3. The Genre of Reviewing 4. Building Review Literacy Pedagogy 5. Reviewing in Formal Learning Settings 6. Reviewing, Learning, and Cultural Institutions 7. Reviewing in Informal Learning Settings 8. Social Change through Reviewing 9. Conclusion
Több
Pedagogical Opportunities of the Review Genre: Learning in Cultures of Evaluation
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
68 323 Ft